کد خبر : 2068966 | 23 شهریور 1403 ساعت 01:57 | 8K بازدید | 29 دیدگاه

به تیم اروپایی دیگری نمی‌روم

پیام کارواخال به رئال: آماده تمدید قراردادم!

دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، می‌گوید قصد دارد قراردادش را با این تیم تمدید کند و اگر روزی جدا شود، به تیم اروپایی دیگری نخواهد پیوست.

پیام کارواخال به رئال: آماده تمدید قراردادم!

به گزارش "ورزش سه"، دنی کارواخال به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در فصل ۲۴-۲۰۲۳ تبدیل شده بود. او با عملکرد درخشان خود نه تنها به رئال مادرید کمک کرد تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را به دست آورد، بلکه با تیم ملی اسپانیا نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی در یورو شد.

در مصاحبه‌ای که لحظاتی پیش انجام شد، کارواخال در مورد آینده خود در رئال مادرید صحبت کرد و بر تمایل خود برای تمدید قرارداد با این باشگاه تأکید کرد. او گفت: «اگر همه طرف‌ها موافق باشند، می‌خواهم قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کنم، که همیشه این را خواسته‌ام و اکنون نیز می‌خواهم.»

او همچنین تأکید کرد که به خاطر احترام به رئال مادرید، برای هیچ تیم دیگری در اروپا بازی نخواهد کرد: «همه می‌دانند که چقدر رئال را دوست دارم. برای همین روزی که اینجا را ترک کنم به هیچ تیم اروپایی دیگری نخواهم رفت.»

2080273

کارواخال در مورد نامزدی برای توپ طلا گفت: «نامزدی برای توپ طلا یک موفقیت بزرگ است؛ زیرا سال فوق‌العاده‌ای داشته‌ام. بیش از همه، می‌خواهم از این مراسم لذت ببرم و نام خود را در آنجا ببینم.»

کارواخال همچنین به مشکلات جدید خط حمله رئال اشاره کرد و گفت: «وینیسیوس، امباپه و رودریگو همه دوست دارند در سمت چپ بازی کنند و زیاد به سمت راست نمی‌روند، اما این مسئله حل خواهد شد و کاملاً یکدیگر را درک خواهند کرد. این توازن به زودی از راه خواهد رسید.»

دیدگاه‌ها