کد خبر : 2068954 | 23 شهریور 1403 ساعت 08:49 | 17.3K بازدید | 6 دیدگاه

عادت عجیب مالک رکسام: خانه‌ام پر از چمن می‌شود!

رابرت مک‌الهنی، مالک باشگاه رکسام، عادت عجیبش پس از هر بازی ویژه این تیم را فاش کرد.

عادت عجیب مالک رکسام: خانه‌ام پر از چمن می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، رابرت مک‌الهنی، یکی از مالکان باشگاه رکسام، مجموعه‌ای غیرمعمول از تکه‌های چمن از هر یک از بازی‌های ویژه این باشگاه را جمع‌آوری کرده است. این تیم در حال حاضر پس از پنج بازی در اولین فصل خود در لیگ یک، در صدر جدول قرار دارد.

آنها از زمان تصاحب مک‌الهنی و همکار هالیوودی‌اش رایان رینولدز در سال ۲۰۲۱، صعود چشمگیری داشته‌اند و تحت مالکیت آنها دو صعود متوالی داشته‌اند. مک‌الهنی می‌گوید که از زمین ورزشگاه ریس‌کورس چمن جمع‌آوری کرده تا لحظات مهم دوران مالکیت خود را به یاد بیاورد.

مک‌الهنی در گفت‌وگو با پادکستی گفت: «هر بازی، یک تکه کوچک از زمین را با خود به خانه می‌برم. این کار نشان‌دهنده تمام بازی‌های ویژه است. من بعد از هر بازی به زمین چمن می‌روم و یک تکه از آن را برای خودم برمی‌دارم.» آخرین تکه اضافه‌شده به مجموعه او از بازی رکسام مقابل فارست گرین در فصل گذشته است که صعود آنها به لیگ یک را قطعی کرد. مک‌الهنی افزود: «در واقع من در آن بازی حضور نداشتم؛ زیرا مطمئن نبودیم که این بازی تعیین‌کننده خواهد بود. بنابراین از همفری کر (مدیر باشگاه) خواستم که برایم یک دسته چمن جمع کند. او آن را در یک کیسه پلاستیکی برایم آورد.»

2080244

همفری کر، مدیر اجرایی باشگاه، عشق مک‌الهنی به فوتبال را برانگیخت و باعث شد که این بازیگر به همراه رایان رینولدز رکسام را خریداری کنند. مک‌الهنی ادامه داد: «هر بازی خانگی دیگری که رفته‌ام و تبدیل به بازی‌ای ویژه شده، چمنش را برداشته‌ام. بزودی خانه‌ام پر از چمن می‌شود!»

دیدگاه‌ها