کد خبر : 2068948 | 23 شهریور 1403 ساعت 00:09 | 207.8K بازدید | 73 دیدگاه

به یک دلیل انگاپت صدش را می‌گذارد؛

بند ضد ایرانی در قرارداد بهترین والیبالیست جهان!

فردا شاهد یک تقابل جذاب بین ستاره‌های ایرانی و اروین انگاپت خواهیم بود.

بند ضد ایرانی در قرارداد بهترین والیبالیست جهان!

به گزارش "ورزش سه"، امروز نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین دیدارها، تیم فولاد سیرجان به مصاف جاکارتا پرسیسی اندونزی خواهد رفت. این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا هر دو تیم برای رسیدن به فینال رقابت‌های باشگاهی آسیا تلاش می‌کنند.

پس از پایان بازی‌های یک چهارم نهایی، ژان پاتری، ستاره فرانسوی تیم جاکارتا پرسیسی اندونزی، اعلام کرد که او و اروین انگاپت هنوز به صددرصد آمادگی نرسیده‌اند. این اظهارنظر با واکنش بهروز عطایی، سرمربی فولاد سیرجان، روبرو شد که او نیز گفت بازیکنان سیرجان هنوز با تمام توان خود به میدان نرفته‌اند.

اما خبری که از تیم جاکارتا پرسیسی به دست آمده، جذابیت این دیدار را بیشتر کرده است. در قرارداد اروین انگاپت، ستاره مطرح تیم اندونزی، بندی وجود دارد که به او پاداش ۲۰ هزار دلاری در صورت قهرمانی این تیم در جام باشگاه‌های آسیا تعلق خواهد گرفت.

با این انگیزه مالی قابل توجه، پیش‌بینی می‌شود انگاپت در بازی برابر فولاد سیرجان با تمام توان خود ظاهر شود تا شانس قهرمانی تیمش و دریافت این پاداش را افزایش دهد. این موضوع رقابت بین دو تیم را به اوج هیجان خواهد رساند و انتظار می‌رود بازی تماشایی و سختی در پیش باشد.

دیدگاه‌ها