کد خبر : 2068944 | 23 شهریور 1403 ساعت 06:23 | 125.1K بازدید | 80 دیدگاه

شاید این بار داستان متفاوت باشد؛

تفاوت لوکاس پرسپولیس با لوکادیا و باهوی

به نظر می‌رسد مهاجم تنومند جدید سرخپوشان از آمادگی خوبی برخوردار است‌.

تفاوت لوکاس پرسپولیس با لوکادیا و باهوی

به گزارش "ورزش سه"، تلاش برای جذب مهاجمان باکیفیت خارجی به رسم هرساله پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم تبدیل شده؛ اما سرخ‌ها در فصل‌های اخیر چندان در این امر موفق نبوده‌اند.

سرخ‌ها در لیگ بیست‌و‌یکم که قهرمانی‌های متوالی را از دست دادند، شرزود تمیروف ازبکستانی را به خدمت گرفتند. تمیروف برخلاف ارونوف که این روزها ستاره محبوب پرسپولیس است، بازیکن عجیب و غریبی بود و اصلا در حد و اندازه این تیم نشان نداد.

در لیگ بیست‌ودوم پرسپولیس گام بلندی برداشت و با جذب یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته هواداران این تیم را بسیار امیدوار کرد. این دو مهاجم در ابتدای حضور در پرسپولیس آمادگی خوبی نداشتند و لوکادیا علی‌رغم درخشش در این تیم خیلی زود پرسپولیس را قبل از نیم‌فصل ترک کرد و دیاباته نیز با مصدومیت‌های پیاپی تنها در یکی-دو بازی موثر نشان داد. البته در آن فصل لئاندرو پریرا نیز به پرسپولیس پیوست که بازیکن بی‌داستانی بود و بعد از عملکرد نه چندان خوب این تیم را در پایان فصل ترک کرد. او نیز آمادگی بدنی تحسین‌برانگیزی نداشت.

فصل گذشته نیز پرسپولیس نبیل باهوی سوئدی را خرید که او نیز تا هفته‌های زیادی فقط برای آماده ساختن بُعد فیزیکی‌اش تلاش شد و در نیم‌فصل در لیست مازاد قرار گرفت و اکنون یکی از موضوعات مورد بحث در مورد کسر شدن یا نشدن سهمیه خارجی پرسپولیس است.

حال پرسپولیس مطابق هرسال یک مهاجم خارجی گرفته و لوکاس ژوآئو که فصل پیش در ام صلال قطر بازی می‌کرد به‌عنوان یک مهاجم تنومند جذب شده است.

به نظر می‌رسد ژوآئو برخلاف مهاجمانی چون دیاباته، لوکادیا، پریرا و باهوی که در سال‌های گذشته در این تیم بازی می‌کردند، در ابتدای حضور در تهران از آمادگی بدنی خوبی برخوردار است و اگر این آمادگی را در تمرینات نشان دهد، می‌تواند خیلی زود به ترکیب پرسپولیس اضافه بشود.

دیدگاه‌ها