کد خبر : 2068927 | 22 شهریور 1403 ساعت 22:53 | 28K بازدید | 21 دیدگاه

پاسخ عطایی به ستاره فرانسوی تیم اندونزی

بهروز عطایی، سرمربی فولاد سیرجان، می‌گوید آن‌ها نیز همه توانشان را به کار نگرفته‌اند.

پاسخ عطایی به ستاره فرانسوی تیم اندونزی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز عطایی، سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان بعد از صعود به نیمه‌نهایی گفت: "به مجموعه تیم سیرجان و مردم ایران تبریک می‌گویم که دو تیم ایرانی به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات صعود کردند. همگی می‌دانیم رقابت برابر تیم‌هایی که چندان با کیفیت نیستند سخت خواهد بود. تیم کویت بسیار معمولی بود و هیچ فشاری به ما وارد نکرد. تمام تمرکز ما این بود که بازیکنان از فضای بازی خارج نشوند و تمامی کارهایی که می‌خواستیم را انجام دهند که تا حدودی اتفاق افتاد؛ اما در مجموع از عملکردمان راضی و خوشحالم که توانستیم به مرحله نیمه‌نهایی برویم.

ویدئو: 352746

تیم اندونزی دو بازیکن دارنده مدال طلای المپیک و باکیفیت در اختیار دارد. همگی می‌دانیم والیبال یک ورزش گروهی است و متکی به یک تا دو بازیکن نیست؛ البته که بازیکنان باکیفیت اثرگذار هستند؛ اما به تنهایی نمی‌توانند تلاش کنند، ما در بازی‌هایی که تاکنون انجام دادیم تمام توان خود را نگذاشتیم؛ چراکه هیچ حریفی تهدید جدی نبود. امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم، با توجه به بازی‌های اندونزی سعی می‌کنیم آنالیز دقیقی داشته باشیم تا بتوانیم سربلند از بازی فردا بیرون بیاییم."

عطایی در پایان گفت: "آسیب میرزاجانپور در بازی امروز مانع بازی کردنش نمی‌شود؛ اما سیدمحمد موسوی طی دو روز گذشته تحت درمان بود و به تشخیص دکتر ترجیح دادیم تا بازی فردا از ایشان استفاده نکنیم. امیدواریم تا فردا در آمادگی کامل به سر ببرد. ترکیب ثابت ما حفظ می‌شود، من اصولا معتقد نیستم در جریان بازی تغییرات بی‌جهت داشته باشیم. امروز سعی کردیم از همه بازیکنان استفاده کنیم تا انگیزه لازم را دریافت کنند. من به همه بازیکنان اعتقاد دارم و می‌دانم در کجا از چه بازیکنی می‌توانم استفاده کنم."

دیدگاه‌ها