کد خبر : 2068925 | 23 شهریور 1403 ساعت 04:25 | 28.2K بازدید | 21 دیدگاه

عبور سروش رفیعی از یاسین سلمانی؛

نماد یک رقابت نفسگیر در پرسپولیس (عکس)

یاسین سلمانی و سروش رفیعی دو بازیکنی هستند که این فصل در ترافیک خط هافبک پرسپولیس کار سختی دارند.

نماد یک رقابت نفسگیر در پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته آینده باید نخستین مسابقه لیگ نخبگان خود را برابر الاهلی عربستان انجام بدهد و خوان کارلوس گاریدو چالش سختی برای چیدن ترکیب اصلی خود در این مسابقه دارد.

سرخپوشان بازی قبلی خود را در شرایطی مقابل فولاد انجام دادند که در آن مسابقه سروش رفیعی محروم بود و پرسپولیس بدون هافبک بازی‌ساز به میدان رفت.

در این فصل پرسپولیس ترافیک شدیدی در خط میانی دارد، در هر پست رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی زیاد است و به خصوص بازیکنانی با وظایف تهاجمی کار سخت‌تری برای قرار گرفتن در ترکیب دارند.

حالا گاریدو با بازگشت سروش رفیعی دست بازتری برای بازی مقابل الاهلی در پست هافبک دارد.

سروش رفیعی بعد از یک بازی دوری در اختیار گاریدو قرار دارد و یاسین سلمانی نیز برای انجام نخستین بازی فصل خود تلاش می‌کند‌. در تصویری از تمرین سرخپوشان در روز پنجشنبه در بازی درون تیمی سروش و یاسین روبروی هم قرار داشتند و در یک صحنه رفیعی از سلمانی عبور کرده بود و صحنه جالبی خلق شد.

این عکس می‌تواند نمادی از رقابت سخت در خط هافبک پرسپولیس باشد. سروش رفیعی در تفکرات گاریدو در پست ۸ بازی می‌کند و سلمانی نیز برای پیدا کردن شانس بازی باید با وینگرهایی مثل احمدزاده و ارونوف رقابت کند. علاوه بر آنها محمد خدابنده‌لو و به تازگی سعید مهری نیز باید در همین شرایط رقابت کنند و البته هنوز کارهای میلاد سرلک برای اضافه شدن به اسکواد پرسپولیس نهایی نشده است.

دیدگاه‌ها