کد خبر : 2068897 | 22 شهریور 1403 ساعت 20:48 | 19.5K بازدید | 13 دیدگاه

محمدی‌راد:

این بازیکن می‌تواند مشکلات والیبال ایران را حل کند

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: کیفیت عراق می‌توانست برای هر تیمی دردسرساز شود.

این بازیکن می‌تواند مشکلات والیبال ایران را حل کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ شهداب یزد (ایران) از ساعت ۱۷ امروز (پنج‌شنبه ۲۲ شهریور) در سومین دیدار این مرحله به مصاف گاز الجنوب (عراق) رفت و سه بر صفر حریف خود را شکست داد و به جمع تیم‌های مرحله نیمه نهایی پیوست.

رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از پایان بازی گفت: "به مجموعه شهداب تبریک و خسته‌نباشید می‌گویم. از سه رقابت گذشته نتیجه دلخواهمان را گرفتیم و خودمان را برای مرحله حذفی آماده کردیم و امروز یک بازی خیلی خوب انجام دادیم و با نتیجه سه بر صفر برنده دیدار شدیم. تیم گاز عراق دیداری تدارکاتی با ما داشت که با شرایط اکنون خودش متفاوت بود. این تیم بازیکنان خارجی جذب کرده است و امروز کیفیت خوبی از خودشان نشان دادند. فکر می‌کنم اشتباهشان مقابل بازی با افغانستان بود که نتیجه را واگذار کردند و چهارم گروه شدند و به تیم ما خوردند. کیفیت تیم عراق می‌توانست برای هر تیمی دردسرساز شود خوشبختانه ما نظم خوبی در حملات داشتیم و سعی کردیم خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.

بازی قزاقستان را امروز دیدیم و شکل بازیشان نسبت به بازی دومشان مقابل خودمان تغییر کرده است. البته که در همان بازی هم در ست اول با کیفیت خوبشان ما را تحت فشار قرار دادند؛ اما تجربه بازیکنان خوب ما باعث شد کیفیت بهترمان را به قزاقستان تحمیل کنیم. بازی نیمه‌نهایی حساسیت خاص خودش را دارد؛ اما امیدواریم با حضور هواداران پرشور بتوانیم خود را برای فینال آماده کنیم."

محمدی راد درباره کیفیت ایلشن داوودی پور نیز گفت: "ایلشن یک جوان ۲۱ ساله است و جزو سرمایه‌های این باشگاه محسوب می‌شود. سعی کردیم سرمایه‌ها را حفظ کنیم که در رقابت‌های لیگ خواهید دید و در هر پستی یک بازیکن جوان داریم، ایلشن با توجه به عملکرد سال گذشته‌اش حق داشت که امسال هم در این باشگاه باشد و به کیفیت خودش اضافه کند. قطعا ایلشن می‌تواند یکی از پاسورهایی باشد که مشکلات ما را در والیبال حل می‌کند. او هوش بسیار بالایی دارد، قبل از هر بازی تاکتیک خودش را مرور می‌کند و در میدان به آن‌ها عمل می‌کند. من به عنوان یک مربی فقط کنارش هستم و به او کمک می‌کنم. امیدوارم جوانان والیبال خودشان را خیلی زود پیدا کنند و بر کیفیت خودشان بیفزایند."

دیدگاه‌ها