کد خبر : 2068866 | 22 شهریور 1403 ساعت 17:21 | 14.2K بازدید | 85 دیدگاه

قنبرزاده: اعتراض نه، تا 10 آبان بازیکن بگیرید؛

سقف فوتبال ایران مثل عربستان و امارات بالا رفت!

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره دلیل بالا بردن سقف بودجه چهار نماینده آسیایی توضیحاتی ارائه داد.

سقف فوتبال ایران مثل عربستان و امارات بالا رفت!

به گزارش "ورزش سه"، منصور قنبرزاده عصر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات فدراسیون فوتبال برگزار شد، پیرامون دلایل تغییر سقف بودجه و افزایش آن برای چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: این موضوع مخالفین و موافقین خاص خود را داشت، اما مثل قوانین مجلس است و وقتی به جمع‌بندی رسیدیم، اعلام کردیم و حالا که به اجماع نسبی رسیده، همه باید آن را رعایت کنند.

او در واکنش به گلایه باشگاه‌های پرسپولیس و تراکتور نسبت به اعلام دیرهنگام این موضوع ابراز کرد: همه ما می‌پذیریم که این چهار تیم (پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور) نمایندگان ما در آسیا هستند و به نوعی تیم ملی محسوب می‌شوند؛ اما نباید فراموش کرد که شاید برخی از دوستان در اظهارنظرشان عجله کردند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران ادامه داد: شاید اگر زودتر این اتفاق می‌افتاد، قدرت تصمیم‌گیری این باشگاه‌ها بهتر می‌شد؛ ولی ما در یک هفته الی ده روز گذشته متوجه شدیم که کشورهای عربستان و امارات، سهمیه بازیکنان خارجی خود را افزایش دادند و ای‌اف‌سی هم محدودیت‌ها را افزایش داده است. ما در موقعیت فوری قرار گرفتیم. البته تا دهم آبان‌ماه هم باشگاه‌ها می‌توانند از سه بازیکن به‌عنوان سهمیه آزاد فیفا استفاده کنند.

قنبرزاده اضافه کرد: نمی‌خواهم این قول را بدهم و این صحبت را مطرح کنم که سقف تغییر می‌کند؛ اما داستان پاداش‌های آسیا در افزایش بودجه سر جای خود است.

دیدگاه‌ها