کد خبر : 2068865 | 22 شهریور 1403 ساعت 16:53 | 7K بازدید | 16 دیدگاه

بازجویی از هونگ میونگ بو در فرودگاه

اتهام به مربی کره: وابستگی تیم به سون و ستاره‌ها

هونگ میونگ بو، سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی پس از بازگشت به کشور، مورد انتقاد خبرنگاران قرار گرفت چرا که آنها اعتقاد دارند تیم ملی، تنها به چند ستاره متکی است.

اتهام به مربی کره: وابستگی تیم به سون و ستاره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اولین پیروزی کره‌جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی آسیا برابر عمان، هونگ میونگ بو، سرمربی تیم، روز پنج‌شنبه در برابر این ادعا که او بیش از حد به چند بازیکن ستاره اتکا کرده و کار تاکتیکی کمی انجام می‌دهد، واکنش نشان داد.

در این بازی، سون هیونگ مین، کاپیتان کره‌جنوبی و بازیکن تاتنهام، گل برتری تیم را به ثمر رساند و در دو گل دیگر نیز پاس گل داد. دو ستاره دیگر شاغل در اروپا، هوانگ هی چان از ولورهمپتون و لی کانگ این از پاری سن ژرمن نیز نقش‌های مهمی در حملات تیم داشتند.

هنگامی که به هونگ گفته شد که طرفداران معتقدند او تنها به بازیکنان ماهر اجازه می‌دهد که بازی خود را انجام دهند و تاکتیکی ارائه نمی‌دهد، پاسخ داد: «این دیدگاه‌ها کاملاً با نظر من متفاوت است.»

او در گفت‌وگو با خبرنگاران در فرودگاه بین‌المللی اینچئون اظهار داشت: «فکر می‌کنم ما در لحظه‌های بحرانی بازی تغییرات تاکتیکی انجام دادیم و این خیلی خوب جواب داد. بنابراین با این نظر موافق نیستم، اما برنامه‌ای هم برای تغییر آن ندارم. من فقط معتقدم که بازیکنانم تاکتیک‌های ما را به بهترین شکل اجرا کردند، مخصوصاً در ۳۰ دقیقه پایانی نیمه دوم.»

2080090

این انتقاد جدید از هونگ نشان‌دهنده وضعیت او در میان هواداران ناراضی کره‌جنوبی است. او از لحظه‌ای که در ماه ژوئیه منصوب شد، از محبوبیت کمی نزد طرفداران برخوردار بود و فدراسیون فوتبال کره نیز به دلیل انتصاب او بدون طی کردن مراحل ارزیابی، مورد انتقاد قرار گرفت. هونگ قبل، حین و بعد از مسابقه مقابل فلسطین در ورزشگاه جام جهانی سئول به شدت مورد اعتراض قرار گرفت.

هونگ بیان کرد که بهتر بود کره‌جنوبی هر دو مسابقه را می‌برد، اما همچنان از نحوه شروع دور سوم رقابت‌ها رضایت داشت.

او گفت: «این شروع فرصتی به ما داد تا درباره نحوه آماده‌سازی برای مسابقات باقی‌مانده فکر کنیم. با مربیان و بازیکنانم صحبت کرده‌ام تا به چگونگی توسعه تیم بپردازیم. توانستیم ایده‌های خود را به اشتراک بگذاریم و تفاوت‌های فکری‌مان را کم کنیم.»

هونگ تأکید کرد که کره‌جنوبی باید خط دفاعی خود را تقویت کند. او توضیح داد: «در جریان یک بازی، با مشکلاتی مواجه خواهید شد. نمی‌توان در طول ۹۰ دقیقه فوتبال کامل بازی کرد و وقتی در آن شرایط یک گل دریافت می‌کنید، می‌تواند شرایط را بسیار دشوارتر کند. ما باید در این زمینه بهتر شویم.»

بازی بعدی کره‌جنوبی مقابل اردن در ۱۰ اکتبر و پس از آن مقابل عراق در ۱۵ اکتبر برگزار می‌شود. هونگ گفت: «ما از هم‌اکنون آنالیز عراق و اردن را آغاز کرده‌ایم، هرچند هنوز خیلی زود است که بگوییم چگونه با آن‌ها برخورد خواهیم کرد. ما نمی‌توانیم در مسابقات مقابل این رقبا امتیازی از دست بدهیم.»

دیدگاه‌ها