کد خبر : 2068851 | 22 شهریور 1403 ساعت 15:34 | 13.3K بازدید | 35 دیدگاه

برای دو فصل دیگر

رسمی: میکل آرتتا با آرسنال تمدید کرد

میکل آرتتا امروز رسما قراردادی با باشگاه آرسنال را تا سال 2027 تمدید کرد.

رسمی: میکل آرتتا با آرسنال تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال با پیشنهاد تمدید قرارداد خود موافقت کرد و به این ترتیب تا سال 2027 خود را به توپچی‌ها متعهد کرد.

سرمربی اسپانیایی که در اواسط فصل 20-2019 جایگزین اونای امری شد، در دو فصل اخیر ارسنال را به دو رتبه دوم متوالی در لیگ برتر رساند و این باشگاه را یک بار دیگر به سطح اول فوتبال اروپا برگرداند. قرارداد فعلی آرتتا در سال 2025 به پایان می‌رسید.

در بیانیه باشگاه آمده است: «خوشحالیم که اعلام کنیم میکل آرتتا قرارداد بلندمدت جدیدی با این باشگاه امضا کرده است (تا تابستان 2027). او از زمان پیوستن به ما در دسامبر 2019، یک چهره کلیدی در اوج‌گیری مجدد آرسنال بوده است.»

2080070

آرتتا نیز بعد از تمدید قرارداد گفت: «من احساس غرور و هیجان دارم و مشتاقانه منتظر چالش‌های بعدی هستم. افتخار می‌کنم در جایی که همیشه می‌خواستم باشم، حضور دارم. به‌خاطر همه حس و وفاداری‌ای که به آرسنال داشتم و خواهم داشت.»

آرتتا افزود: «احساس می‌کنم خیلی خوش شانس هستم که هر روز در اینجا با افرادی خوب و جاه‌طلب کار می‌کنم. من عاشق چالش هستم و دوست دارم الهام‌بخش تیمم باشم. در آرسنال از من حمایت می‌شود و می‌خواهم کارهای بهتر و بیشتری برای این باشگاه انجام دهم.»

او در پایان گفت: «با بازیکنان و همه افراد حاضر در باشگاه، ما مشتاقانه منتظر چالش‌های پیش رو هستیم. هوادران نیز کمک کرده‌اند تا ما در سال‌های اخیر پیشرفت کنیم و در سطحی متفاوت باشیم. شما الان می‌توانید بگویید که ما متفاوت هستیم و باید بگویم، در مسیرمان همچنان به حمایت هواداران نیاز خواهیم داشت.»

2080071

دیدگاه‌ها