کد خبر : 2068849 | 22 شهریور 1403 ساعت 15:28 | 15.8K بازدید | 4 دیدگاه

بازیکن هوشمند به‌موقع در لیگ برتر (عکس)

مدافع نساجی مازندران خیلی زود با رفع مصدومیت به تمرینات گروهی تیمش بازگشت.

بازیکن هوشمند به‌موقع در لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی مسابقه اخیرش مقابل گل‌گهر سیرجان را با شکست پشت سر گذاشت که برخی مهره‌های کلیدی خود مثل امیرمحمد هوشمند، محمود قائدرحمتی و... را در اختیار نداشت ولی حالا ساکت الهامی این بازیکنان را در دسترس دارد و می‌تواند در بازی روز شنبه برابر چادرملو اردکان از آنها بهره ببرد.

امیرمحمد هوشمند که دومین سال حضورش در نساجی مازندران را آغاز کرده، در دو هفته ابتدایی فصل جدید یکی از مهره‌های اصلی در خط دفاعی تیمش بود و در دومین مسابقه با وجود مصدومیت مقابل آلومینیوم اراک و تیم سابقش به میدان رفت و پس از آن در جدال با گل‌گهر غایب بود که اکنون به شرایط بهتری رسیده است.

2080069

این مدافع 24 ساله که طی چهار فصل اخیر لیگ برتر شرایط خوبی در آلومینیوم و نساجی داشته، بازگشت سریع و به موقع به تمرینات گروهی تیمش داشت و حالا در دسترس الهامی برای دیدار هفته چهارم مقابل چادرملو اردکان است و می‌خواهد تیمش را برای کسب نتیجه در این بازی کمک کند.

هوشمند که فصل قبل 26 بازی در لیگ برتر انجام داد و دو گل به ثمر رساند، پس از یک مسابقه غیبت اجباری دوباره به شرایط بازی رسیده و تصویرش در تمرین نساجی منتشر شده است.

دیدگاه‌ها