کد خبر : 2068846 | 22 شهریور 1403 ساعت 15:17 | 39.6K بازدید | 67 دیدگاه

بمب‌های تابستان بعد

200 میلیون یوروی سیتی برای دو جواهر آلمانی

منچستر سیتی دو استعداد جوان آلمانی که به ترتیب برای بایرلورکوزن و بایرن مونیخ می‌درخشند را برای تابستان آینده می‌خواهد.

200 میلیون یوروی سیتی برای دو جواهر آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، یک ضرب‌المثل رایج فوتبالی وجود دارد که پپ گواردیولا به آن توجه کرده است: «به ترکیب برنده دست نزن». پپ در تابستان امسال به ترکیب برنده خود در سیتی دست نزد و زمانی که دید مهره‌ای در بازار برای تقویت بیشتر تیمش نیست، ترجیح داد زیاد هزینه نکند.

ساوینیو و گوندوگان، تنها خریدها
قرار بود تنها بازیکن اضافه شده برای فصل 2024/25 ساوینیو باشد. یک فوتبالیست متمایز و با استعداد غیرقابل انکار که انتقال او برای پپ موهبتی بود.

2080063

ولی رفتن خولین آرائوخو به اتلتیکو و مصدومیت ناگهانی اسکار باب، به نوعی مدیریت ورزشی سیتی را وادار به نگاهی به بازار کرد. در نهایت فقط ایلکای گوندوگان به شکلی غیرمنتظره به سیتی اضافه شد.

ایلکای به‌خاطر مشکلات مالی بارسا به نوعی کنار گذاشته شد و سریع با سیتی برای بازگشت به توافق رسید. همین دو خرید برای گواردیولا کافی بود.

بنابراین برنامه باشگاه به این صورت است: بعد از مطلع شدن از نتیجه نهایی 115 تخلف مالی و اگر همه چیز خوب پیش برود، سرمایه‌گذاری 300 میلیون یورویی در تابستان بعد انجام شود.

2080062

پیدا کردن جانشین برای کوین دی بروینه
در واقع، اگر پپ ماندنی شود و قراردادش را تمدید کند، از حالا می‌داند که چه بازیکنانی را می‌خواهد: فلورین ویرتس و جمال موسیالا.

احتمال رفتن دی بروینه در تابستان بعد بالاست و سیتی از حالا باید به فکر بهترین جانشین برای ستاره بلژیکی باشد.

2080064

کریستین فالک از بیلد می‌گوید، ایده‌ای در منچسترسیتی وجود دارد که سعی کنند از فوتبال آلمان حداقل یک نفر (ویرتس یا موسیالا) را به عنوان جانشین کوین دی بروین به خدمت بگیرند.

2080065

هدف، آوردن "ووسیالا" است

موسیالا یکی از جواهرات بزرگ فوتبال آلمان است. او یک "نابغه" واقعی است و هوش و توانایی او در حرکت در زمین و دریبل زدن در فضاهای کوچک بزرگترین شاخصه او محسوب می‌شود. آمار او 12 گل در 38 بازی بایرن در فصل 23/24 و ثبت سه گل در یورو 2024 بود.

فلوریان ویرتس هم فصل فوق‌العاده‌ای را با لورکوزن پشت سر گذاشت: 18 گل و 20 پاس گل در 49 بازی و فتح دو جام. او معمولاً به عنوان هافبک بازی می‌کند و در تیم ملی با موسیالا کاملا هماهنگ است.

در انگلیس می‌گویند، سیتی روی هر دو بازیکن تمرکز کرده و حاضر است 200 میلیون یورو برای زوج ووسیالا هزینه کند.

دیدگاه‌ها