کد خبر : 2068845 | 22 شهریور 1403 ساعت 15:12 | 61.5K بازدید | 34 دیدگاه

امیدواری به بازی ملی اتفاق نیفتاد؛

بازیکن استقلال 3 ماه دور از ترکیب (عکس)

بازیکن چپ‌پای استقلال بدون انجام بازی در تیم ملی دوباره به تمرینات باشگاهی برمی‌گردد.

بازیکن استقلال 3 ماه دور از ترکیب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در حالی دو مسابقه اخیرش مقابل قرقیزستان و امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 را با کسب پیروزی پشت سر گذاشت که سه دروازه‌بان و چهار بازیکن ازجمله سیدابوالفضل جلالی فرصت انجام بازی به دست نیاوردند و در هر دو مسابقه روی نیمکت نشستند.

ابوالفضل جلالی در حالی به اردوی تیم ملی ایران اضافه شد که در سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر در ترکیب استقلال حضور نداشت و در جریان دیدار مقابل استقلال خوزستان به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و در دو دیدار فیفا دی برابر قرقیزستان و امارات هم فرصت بازی به دست نیاورد.

2080060

ملی‌پوش چپ پای استقلال آخرین حضور فیکس خود در یک مسابقه را روز هفدهم خردادماه در دیدار ایران مقابل هنگ‌کنگ تجربه کرد و در حالی که تیم ملی با نتیجه 3 بر 2 در آن بازی پیش بود، جای خود را به میلاد محمدی داد ولی پس از آن در سه رقابت باشگاهی و سه دیدار ملی دوباره به ترکیب نرسیده است.

جلالی پیش از دیدار ایران مقابل امارات در کنار محمد قربانی با چهره‌ای امیدوار به بازی برای تیم ملی دیده شد که این فرصت به او نرسید و میلاد محمدی در هر دو دیدار اخیر ایران به‌طور کامل در زمین بود.

دیدگاه‌ها