کد خبر : 2068840 | 22 شهریور 1403 ساعت 14:28 | 21.7K بازدید | 32 دیدگاه

دو اردو، 4 نیمکت‌نشینی!

روزگار عجیب صیادمنش در تیم ملی

مهاجم ایرانی وسترلو در دو فیفا دی اخیر فرصت انجام بازی ملی به دست نیاورده است.

روزگار عجیب صیادمنش در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش که حدود یک سال از شرایط خوب خود دور بود و نتوانست در عرصه باشگاهی نمایش موفقی داشته باشد و از سوی دیگر با آسیب دیدگی هم مواجه شد، طی چند ماه اخیر وضعیت بهتری پیدا کرده که حاصل آن دعوت به سه اردوی متوالی تیم ملی ایران پس از جام ملت‌های آسیا بوده ولی در این مدت فقط یک بار به میدان رفته است.

صیادمنش که در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته از هال سیتی انگلیس به وسترلو بلژیک پیوست و در نیم‌فصل دوم ژوپیر لیگ 16 بار به میدان رفت و فقط یک پاس گل داد، در دو اردوی متوالی اخیر تیم ملی فرصت انجام بازی به دست نیاورده، اما در هر چهار مسابقه مقابل هنگ‌کنگ، ازبکستان، قرقیزستان و امارات روی نیمکت قرار گرفته است.

ستاره پیشین استقلال که آخرین و هشتمین بازی ملی خود را در فروردین‌ماه امسال با حضور تعویضی مقابل ترکمنستان انجام داد و طی دوران سرمربیگری امیر قلعه‌نویی فقط یک‌بار با پیراهن ایران به میدان رفته، در دو جدال اخیر با قرقیزستان و امارات هم از روی نیمکت کار را دنبال کرد.

2080053

اللهیار برای رسیدن به ترکیب تیم ملی رقبای آماده و سرسختی مثل مهدی قایدی، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، علی قلی‌زاده و حتی مهدی طارمی و سردار آزمون را دارد و با این شرایط باید عملکرد باشگاهی او طوری باشد که قلعه‌نویی بتواند حساب ویژه‌تری روی این لژیونر باز کند.

صیادمنش شروع موفقی در فصل جدید داشت و در چهار هفته ابتدایی ژوپیر لیگ بلژیک سه گل برای وسترلو به ثمر رساند و یک پاس گل داد، اما در دو دیدار باشگاهی قبل از فیفادی نتوانست گلزنی یا پاس گل داشته باشد.

دیدگاه‌ها