کد خبر : 2068832 | 22 شهریور 1403 ساعت 14:00 | 30.7K بازدید | 91 دیدگاه

آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید با اورونوف

رضا درویش از آغاز مذاکرات پرسپولیس برای حفظ اورونوف خبر داد.

آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید با اورونوف

به گزارش "ورزش سه" رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه، از آغاز مذاکرات با اوستون اورونوف برای تمدید قرارداد خبر داد. اورونوف که در نیم‌فصل گذشته به پرسپولیس پیوست، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و به یکی از بازیکنان محبوب هواداران تبدیل شده تا پیشنهاد تمدید قرارداد را دریافت کند.

قرارداد فعلی او تا پایان این فصل معتبر است و باشگاه قصد دارد پیش از اتمام آن، قرارداد جدیدی با این بازیکن ازبکستانی به امضا برساند. هواداران پرسپولیس از مدت‌ها پیش خواهان تمدید قرارداد اورونوف بوده‌اند. با توجه به نمایش‌های درخشان او، به ویژه گلزنی در بازی اخیر مقابل فولاد، تقاضا برای حفظ این بازیکن در تیم افزایش یافته است.

فصل گذشته، اورونوف پیشنهادات قابل‌توجهی از تیم‌های دیگر داشت، اما به دلیل قرارداد با پرسپولیس، باشگاه این پیشنهادات را رد کرد. حالا با توجه به نزدیک شدن به پایان قرارداد او، پرسپولیس تصمیم گرفته است تا هرچه زودتر قرارداد جدیدی با او امضا کند تا خیال خود و هواداران از حضور این ستاره در تیم راحت شود.

رضا درویش در صحبت‌های اخیر خود اعلام کرد که باشگاه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا این مذاکرات به سرانجام برسد اما حفظ او پروژه بزرگی است که شاید به این سادگی به نتیجه نرسد.

باشگاه پرسپولیس همچنین در تلاش است تا اوستون اورونوف را در لیست زیر ۲۵ ساله قرار دهد تا او این فصل در فهرست بزرگسالان قرار نگیرد.

دیدگاه‌ها