کد خبر : 2068830 | 22 شهریور 1403 ساعت 13:49 | 14.4K بازدید | 9 دیدگاه

من و انگاپت هنوز صدمان را نگذاشته‌ایم!

ستاره فرانسوی مصاحبه جالبی بعد از صعود تیمش به نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا انجام داد.

من و انگاپت هنوز صدمان را نگذاشته‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌‌های جاکارتا بهایانگ کارا پرسیسی (اندونزی) و الریان (قطر) از ساعت ۱۱ امروز در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده اندونزی در این دیدار سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا اولین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی باشد.

ژان پاتری، قطرپاسور تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) بعد از پایان بازی گفت: "بازی خوبی بود و سرویس‌های خوبی زدیم. همچنین تمام بازیکنان تلاش کردند بهترین عملکرد خود را داشته باشند. به نظر من بسیار مهم است که بازیکنان بهترین خودشان را به نمایش بگذارند و ما امروز این کار را انجام دادیم. من و انگاپت تازه سه هفته است که المپیک را به اتمام رساندیم و بعد از آن فعالیت خاصی نداشتیم و این مسئله یک امر طبیعی است تا به عملکرد خودمان بازگردیم و بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم.

قطعا بازی با تیم سیرجان سخت خواهد بود چرا که این تیم هم عملکرد خوبی داشته و بازیکنان خوبی در اختیار دارد . طبیعی است که در مرحله نیمه‌نهایی بازی سختی داشته باشیم. فرصتی نداشتم که شهر یزد را بازدید کنم اما می‌دانم شهر تاریخی و بسیار خوبی است، بعد از بازدید روز گذشته یک جلسه خوب در هتل داشتیم و از غذای زرشک پلو با مرغی که خوردیم بسیار لذت بردم."

دیدگاه‌ها