کد خبر : 2068829 | 22 شهریور 1403 ساعت 13:52 | 26.4K بازدید | 102 دیدگاه

اسکار اوستاری:

مسی هیچ تغییری نکرده، هنوز مثل قبل انگیزه‌ دارد

اسکار اوستاری، بازیکن جدید اینترمیامی، می‌گوید با شناختی که از لیونل مسی در گذشته داشته، او هیچ تغییری نکرده و از حضور در میامی خوشحال است.

مسی هیچ تغییری نکرده، هنوز مثل قبل انگیزه‌ دارد

به گزارش "ورزش سه"، مسی به عنوان برنده 8 توپ طلا تقریباً به هر آنچه که می‌تواند در اوج حرفه خود انجام دهد، دست یافته است.

او با بارسلونا، پاری سن ژرمن و اینتر میامی تجربه قهرمانی داشته و با تیم ملی کشورش هم قهرمان جام جهانی و کوپا آمه‌ریکا شده است.

این ستاره، رکوردهای بی‌شماری را در طول سال‌ها شکسته اما در 37 سالگی او هنوز هم با اهداف مختلفی در تمرین و مسابقات شرکت می‌کند.

مسی در فلوریدا با چهره آشنای دیگری هم‌تیمی شده است؛ چهره ای که در سال 2008 در کنارش از قهرمانی در المپیک لذت برد. اسکار اوستاری که حدود 16 سال از آخرین بازی‌اش با لیونل مسی می‌گذرد، در مورد کاپیتان آرژانتین صحبت کرده است.

اسکار اوستاری گفت: "چیزی که من بیش از همه چیز برای آن ارزش قائل هستم این است که او همیشه با پای راست جلو می‌رود، او هرگز ریشه خود را فراموش نکرده است.

2080039

از نظر من او همیشه مثل امروزش بوده است، این من را بسیار خوشحال می‌کند که او تغییری نداشته و با گذشت زمان او خودش را فراموش نکرده است. مسی به همه چیزهایی که باید دست پیدا می‌کرد، دست یافته و آن را با سخت‌کوشی به دست آورده است.

من الان فرصت این را دارم که از بازی کردن کنار لئو لذت ببرم، خوشحالم که اینجا هستم و می‌بینم که او هم از حضور در اینترمیامی لذت می‌برد."

دیدگاه‌ها