کد خبر : 2068828 | 22 شهریور 1403 ساعت 13:51 | 52.6K بازدید | 67 دیدگاه

راه‌حل ریوالدو برای خروج برزیل از بحران

ریوالدو، اسطوره برزیل، از هالک و تیاگو سیلوا می‌خواهد تا برای کمک به تیم ملی برزیل در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، دوباره پیراهن سلسائو را به تن کنند.

راه‌حل ریوالدو برای خروج برزیل از بحران

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو از فدراسیون فوتبال برزیل خواسته که هالک و تیاگو سیلوا را برای کمک به سلسائو در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم ملی دعوت کند.

شاگردان دوریوال جونیور در دیدار مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل پاراگوئه با نتیجه 1-0 شکست خوردند که باعث شد در رده پنجم جدول رده‌بندی کونمبول قرار بگیرند.

این مربی تصمیم گرفت از ترکیب وینیسیوس جونیور، رودریگو و اندریک در حمله استفاده کند اما این سه بازیکن رئال مادرید نتوانستند در حد انتظارات ظاهر شوند و از شکست تیمشان جلوگیری کنند.

مجموعه‌ای از نمایش‌های ضعیف، ریوالدو، قهرمان جام جهانی 2002 را مجبور کرده که پیشنهاد دهد هالک، مهاجم اتلتیکو مینیرو و تیاگو سیلوا، مدافع فلومیننزه، به تیم ملی دعوت شوند.

2080037

ریوالدو در مصاحبه با بت‌فیر گفت: "با توجه به چیزی که در بازی پاراگوئه دیدم، اگر هالک را دعوت کنید، حتی اگر برای جام جهانی همراه تیم نباشد، او کمک بزرگی در این مسابقات می‌کند. همچنین تیاگو سیلوا می‌تواند به تیم بازگردد تا به ما کمک کند و راحت‌تر صعود کنیم.

این دو نام‌های بزرگی هستند که برای چند مسابقه خوب هستند، می‌توانند فشار این بازی‌ها و فشار رسانه‌ها را تحمل کنند. ما بازیکنان باتجربه زیادی در برزیل داریم که قبلاً برای تیم ملی بازی کرده‌اند.

هالک در مسابقات مقدماتی در مقابل این تیم‌ها بسیار خوب بازی می‌کند، با نگاهی به نحوه تمرین و آمادگی بدنی او، شانس زیادی برای بازگشت به تیم ملی در این زمان خواهد داشت."

ریوالدو به شدت از عملکرد برزیل مقابل پاراگوئه انتقاد کرد و این تیم را "تیم بسیار ضعیف" نامید. او گفت: "این تیمی نیست که هواداران و فوتبال‌دوستان دوست دارند، ببینند. این برزیل تیم بسیار ضعیفی است. تیم روزهای بسیار پیچیده و سختی را پشت سر می‌گذارد.

شکست مقابل پاراگوئه بسیار ناراحت کننده است و مردم برزیل را عصبانی می‌کند. اما بازیکنان باید به راه خود ادامه دهند، هیچ راهی برای فرار از آن وجود ندارد. راه برگشتی نیست. باید به فکر شیلی در بازی خارج از خانه باشیم که لحظات بسیار بدی را پشت سر می‌گذارد.

اگر به شیلی ببازیم، اوضاع پیچیده‌تر می‌شود، چون به شروع جام جهانی نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شویم و از قبل باید بسیار آماده‌تر و هماهنگ‌تر باشیم."

دیدگاه‌ها