کد خبر : 2068827 | 22 شهریور 1403 ساعت 13:47 | 36.7K بازدید | 175 دیدگاه

تلفنی از اعضا موافقتشان را گرفتند

افشاگری درویش از جلسه افزایش سقف بودجه

رضا درویش بدون ملاحظه‌کاری در مورد افزایش سقف بودجه صحبت کرد.

افشاگری درویش از جلسه افزایش سقف بودجه

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپولیس شب گذشته با اعلام افزایش سقف بودجه شوکه شد و بلافاصله مدیرعامل این باشگاه با اظهارات تند، اعتراض خود را نشان داد اما مصاحبه اصلی درویش تازه در راه بود. مدیرعامل پرسپولیس علاوه بر افزایش سقف، از سازوکار نحوه این تصمیم نیز ناراضی است و اعتقاد دارد هیئت رئیسه تشریفات لازم را رعایت نکرده است.

او در این خصوص می‌گوید: اگر ما به جهت قانون‌مند بودن‌مان باید تنبیه و مواخذه شویم، موردی نیست. این‌ها عملا با کارشان اعلام کردند شما بیخود کردید. خیلی از دوستان به ما می‌تاختند که چرا می‌خواهید قانون را رعایت کنید. خود فوتبالی‌ها و فدراسیون‌ها می‌گفتند مگر اینجا سوییس است که همه مطیع هر قانونی باشند؟

وی افزود: با این حال ما فکر کردیم جامعه‌مان به بلوغی رسیده که باید قانون را رعایت کنیم، ولی این‌ها ثابت کردند اینطور نیست و قانون به این بستگی دارد که کدام دوست و هم‌ولایتی‌ و همکارمان تطمیع شود و برای آن قانون بگذارم. مگر می‌شود سه ساعت؟ در سه ساعت چه کسی می‌تواند بازیکن بگیرد؟ مگر اینکه از قبل با هم ساخته باشند و گفته باشند شما برو کارت را بکن، من دو سه ساعت قبل بیاورم.

مدیرعامل پرسپولیس با افشاگری از روند جلسه توضیح داد؛ مگر می‌شود طرف را که در کشور دیگری است، پای تلفن بیاورند و بگوید اوکی؟ شما اساسنامه را بخوانید؛ نوشته هیئت رئیسه باید ۱۰ روز قبل اعلام کند که جلسه است. این کار را نکردند.

درویش در مورد این جلسه ادامه داد: هیچ کجا ننوشته تلفنی می‌شود موافقت گرفت. مثلا زنگ بزنی به آقای نبی که انشالله خدا در این روز عزیز به ایشان هم شفای عاجل عنایت کند و بگویند اگر خوب شده اس ام اس بزند که من موافق این طرح هستم.

دیدگاه‌ها