کد خبر : 2068825 | 22 شهریور 1403 ساعت 13:40 | 48.8K بازدید | 92 دیدگاه

درخشش در باشگاه، شنیدن انتقاد در تیم ملی

وینیسیوس هم به درد مسی دچار شد

این روزها انتقادات از وینیسیوس در تیم ملی برزیل به گونه‌ای شده که همه را به یاد انتقادات قدیمی از لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین می‌اندازد.

وینیسیوس هم به درد مسی دچار شد

به گزارش "ورزش سه"، در برزیل تعجب می‌کنند که چرا بین وینیسیوس جونیور رئال و تیم ملی این همه تفاوت وجود دارد. وینی در رئال یک ستاره بزرگ است و در سلسائو سایه‌ای از خودش هم نیست.

بامداد دیروز پاراگوئه برزیل را 1-0 شکست داد، تا شرایط سلسائو یک‌بار دیگر بحرانی شود. برزیل اکنون در رتبه پنجم جدول دور مقدماتی جام جهانی 2026 منطقه آمریکای جنوبی است.

وینگر رئال احتمالا اوایل آبان ماه نخستین توپ طلای خود را دریافت خواهد کرد ولی این روزها زیر تیغ تیز انتقادات رسانه‌های برزیلی قرار دارد. برخی او را متتهم به کم کاری در تیم ملی کرده‌اند و اینکه او شایستگی جانشینی نیمار را ندارد. انتقاداتی شبیه به آنچه از لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین می‌شد و باعث شد او در سال 2016 برای مقطعی از بازی‌های ملی خداحافظی کند.

مسی برای اولین قهرمانی خود با تیم ملی سال‌ها صبر کرد و بالاخره در پایان دوران فوتبالش به چهار افتخار ارزشمند ملی رسید. او را بارها به کم‌تعهدی به آلبی سلسته متهم کردند و مقایسه‌های فراوان با مارادونا نیز برای او کلافه کننده بود. 

واقعیت این است که سبک بازی تیم ملی برزیل با رئال تفاوت آشکاری دارد، همانطور که یک دهه قبل آرژانتین و بارسا قابل قیاس نبودند. وینیسیوس حالا به همان معضل لیونل مسی دچار شده و خوب درک می‌کند فوق ستاره آرژانتینی در آن دوران چه حس و حال تلخی داشت.

دیدگاه‌ها