کد خبر : 2068823 | 22 شهریور 1403 ساعت 13:29 | 17.1K بازدید | 19 دیدگاه

این حق قانونی بازیکن است

جای امباپه باشم تا آخرین یورو را از پاریس می‌گیرم

دنیل ریولو معتقد است شکایت کیلیان امباپه از پی اس جی بعد از تمام آزارهای فصل گذشته کاملا منطقی و درست است.

جای امباپه باشم تا آخرین یورو را از پاریس می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، ماجراهای کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن تمام نشده است. جدایی او از باشگاه پاریسی یکی از طولانی‌ترین سریال‌های تاریخ بازار نقل و انتقالات تابستانی را رقم زد.

با این حال، به نظر نمی‌رسد همه چیز بین پاری سن ژرمن و ستاره پاریسی تمام شده باشد، زیرا این بازیکن اصرار دارد 55 میلیون یورو به عنوان حقوق معوقه، مربوط به سه ماه گذشته، طلب دارد. مبلغی که پی اس جی به او پرداخت نکرده تا این باعث دعوای حقوقی دو طرف شود.

وکلای کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن صبح دیروز در کمیسیون حقوقی لیگ فوتبال فرانسه حاضر شدند تا با میانجی‌گری این سازمان به توافق برسند.

باشگاه از جلسه دو ساعته‌ای که برگزار شد راضی است‌ اما وکلای امباپه مخالف روند بررسی این پرونده و میانجی‌گری لیگ هستند.

در فرانسه حق را به امباپه می‌دهند و معتقدند شکایت او منطقی است و باید تا یوروی آخرش را بگیرد. دنیل ریولو که یکی از منتقدان امباپه است، این‌بار از او دفاع کرد: «حرف و وعده و وعید شفاهی بی‌ارزش است. امباپه در حیطه قانونی خود عمل کرده و من معتقدم که در یک دادگاه عادی، او در پرونده خود پیروز خواهد شد. اینجا و با توجه به ارتباط ناصر الخلیفی با لیگ فرانسه شرایط کمی فرق می‌کند.»

ریولو ادامه داد: «مطمئن نیستم امباپه بخواهد توافق کند و فکر می‌کنم او می‌خواهد تا ته خط برود. این به‌خاطر نفرت بین آنهاست. وجهه او از طرف پاریس آنقدر تخریب شده است که مردم اینجا او را بازیکنی طمع‌کار می‌بینند. می‌گویند که او مغرور است اما الان حق با بازیکن است. اگر من جای امباپه باشم تا آخرین یورو را از پی اس جی می‌گیرم. کاری که آنها در زمینه آزار و اذیت اخلاقی او انجام دادند، به ویژه در شبکه‌های اجتماعی، منزجر کننده است.»

دیدگاه‌ها