کد خبر : 2068818 | 22 شهریور 1403 ساعت 13:04 | 19.9K بازدید | 31 دیدگاه

حرف‌هایش تناقض داشت

پاسخ رئیس لالیگا به درخواست جنجالی وینیسیوس

خاویر تباس، رئیس لالیگا، به اظهارنظر اخیر وینیسیوس در مورد پس گرفتن میزبانی جام جهانی از اسپانیا واکنش نشان داد.

پاسخ رئیس لالیگا به درخواست جنجالی وینیسیوس

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در طول سه سال گذشته با مشکلات بسیاری در فوتبال اسپانیا روبه‌رو بوده و برخوردهای زننده و نژادپرستانه هواداران تیم‌های مختلف مشکلات بسیاری را برای این بازیکن به وجود آورده و جنجال زیادی را هم به همراه داشته است.

همین باعث شده است که این ستاره برزیلی به‌صورت جدی برای از بین بردن نژادپرستی در دنیای فوتبال و خصوصاً در فوتبال اسپانیا تلاش کند و اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی زیادی را در این زمینه به همراه دیگر بازیکنان رنگین پوست حاضر در اسپانیا انجام دهند.

او هفته قبل در مصاحبه با CNN ادعایی جنجالی مطرح کرد و گفت اگر مشکل ورزشگاه‌های اسپانیا تا قبل از 2030 حل نشود، باید میزبانی جام جهانی از این کشور پس گرفته شود. اظهارنظری که بازتابی گسترده داشت و او تعداد مخالفانش در اسپانیا را بیشتر نیز کرد.

خاویر تباس، رئیس لالیگا، که برای یک توافقنامه همکاری راهی چین شده، در جواب وینیسیوس گفت: «اگر خوب دقت کنید، متوجه خواهید شد که وینیسیوس در اظهاراتش تناقض داشت. یک جا در مصاحبه می‌گوید اسپانیا کشوری نژادپرست نیست و سپس می‌گوید باید میزبانی جام جهانی را از این کشور پس گرفت. یا اسپانیا مشکل نژادپرستی دارد یا خیر و نمی‌توان به‌خاطر اتهامی که درست نیست، درخواستی دیگر را مطرح کرد. من ترجیح می‌دهم آنجا که گفت اسپانیا کشوری نژادپرست نیست را مورد توجه قرار دهم.»

دیدگاه‌ها