کد خبر : 2068817 | 22 شهریور 1403 ساعت 13:00 | 14.7K بازدید | 12 دیدگاه

سرمربی استرالیا در آستانه اخراج!

گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی استرالیا، با کسب نتایج ضعیف در آستانه برکناری در سمتش قرار دارد.

سرمربی استرالیا در آستانه اخراج!

به گزارش "ورزش سه"، گراهام آرنولد پس از تنها دو بازی در دور سوم مقدماتی جام جهانی 2026، امکان دارد از سمتش برکنار شود. او یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های مربیگری در تیم ملی کره‌جنوبی است.

بر اساس گزارش رسانه‌های استرالییای، فوتبال این کشور از منظر بلندمدت، به راه حل جدیدی نیاز دارد.

رسانه استرالیایی سیدنی مورنینگ هرالد فوتبال استرالیا را به دلیل تکرار اقدامات مشابه و انتظار نتایج متفاوت، مورد انتقاد قرار داده است.

آرنولد سیبل اصلی این انتقادات است چون استرالیا در دور سوم مقدماتی نتایج دور از انتظاری کسب کرده است. استرالیا در اولین بازی که میزبان بحرین بود با نتیجه دور از انتظار 1-0 شکست خورد.

2080020

انتقادات اکنون به اوج رسیده چون استرالیا در دومین که خارج از خانه برگزار می‌شد مقابل اندونزی به تساوی بدون گل رسید. استرالیا در دور سوم مقدماتی جام جهانی در دو بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است. این تیم از 6 تیم در گروه C که به "گروه مرگ" معروف است به رده پنجم سقوط کرده است.

اگر چین که طی دو بازی گذشته شکست خورده، نبود، استرالیا به رده آخر سقوط می‌کرد. فاصله امتیازی بین ژاپن صدرنشین گروه C (2 برد) 5 امتیاز و عربستان سعودی (1 برد، 1 تساوی) 3 امتیاز است.

تنها امید آرنولد، سومین بازی خانگی در 10 اکتبر برابر چین، ضعیف‌ترین تیم گروه C است. با این حال پیش‌بینی می‌شود چهارمین بازی خارج از خانه مقابل ژاپن سرنوشت این مربی را مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ها