کد خبر : 2068816 | 22 شهریور 1403 ساعت 12:55 | 31.2K بازدید | 45 دیدگاه

او دقایق بیشتری می‌خواهد

دلخوری اندریک از رئال: تا نیم‌فصل صبر می‌کند

نیمکت‌نشینی‌های متوالی در رئال مادرید روی کیفیت اندریک اثر منفی گذاشته و او از این شرایط ناراضی است.

دلخوری اندریک از رئال: تا نیم‌فصل صبر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، اندریک در بازی برزیل برابر پاراگوئه که به شکست 1-0 سلسائو منجر شد فقط یک نیمه بازی کرد و تعویض شد. او از دقایق اندکی که در رئال به وی می‌رسد رضایت ندارد و این روی عملکردش اثر منفی گذاشته است.

اندریک یکی از ضعیف‌های برزیل در زمین پاراگوئه بود. او برای دومین بار در ترکیب برزیل فیکس شده بود ولی بعد از ارائه یک بازی خنثی بین دو نیمه تعویض شد.

آاس نوشته است که او برای دقایق اندکی که در ترکیب رئال مادرید دارد، دلخور است. اندریک در سه بازی لالیگا به سختی 10 دقیقه در زمین بوده است. علیرغم زمان کوتاه، او فرصت داشت تا یک گل بزند  (گل سوم به وایادولید) و چند بار شانس خود مقابل لاس پالماس و بتیس آن را امتحان کرد و کیفیتش را نشان داد، اما توفیقی در گلزنی نداشت.

2072765

با این وجود دوریوال جونیور، مربی برزیل، از اندریک دعوت کرد و گفت فیکس شدن در بهترین تیم جهان ساده نیست و او به اندریک اعتقاد دارد.

اندریک نگران است که ادامه این شرایط منجر به از دست رفتن جایگاهش در فهرست تیم ملی برزیل شود و به همین دلیل تا نیم فصل اول شرایطش را ارزیابی خواهد کرد. پیش از این شایعاتی در مورد انتقال قرضی او در نیم فصل دوم شنیده می‌شد که او آنها را تایید نکرد ولی بعید نیست با ادامه نیمکت‌نشینی‌ها، او نظرش را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها