کد خبر : 2068815 | 22 شهریور 1403 ساعت 12:51 | 15.3K بازدید | 22 دیدگاه

الحبيبية بغداد به‌جای کربلا

نفوذ النصر، ورزشگاه میزبانش را تغییر داد!

پس از درخواست النصر و موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا، مکان دیدار این تیم با الشرطه تغییر کرد.

نفوذ النصر، ورزشگاه میزبانش را تغییر داد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای دور نخست رقابت‌های لیگ نخبگان، الشرطه میزبان النصر خواهد بود. تیم عراقی برای این مسابقه، تصمیم گرفته بود تا بازی خود را در استادیوم جدید و زیبای کربلا برگزار کند اما تیم عربستانی خواستار تغییر مکان این بازی شده بود.

النصری‌ها به این بهانه که فاصله بین فرودگاه بین‌المللی نجف و شهر کربلا زیاد است، درخواست کرده بودند که به‌جای کربلا، این بازی در پایتخت عراق برگزار شود. موضوعی که در ابتدا با مخالفت الشرطه همراه شد.

عُدی الربیعی، عضو هیئت‌مدیره باشگاه الشرطه گفته بود: طی کردن این مسیر از فرودگاه تا هتل تیم عربستانی بیش از یک ساعت طول نمی‌کشد. ما درخواست باشگاه سعودی را رد کردیم زیرا تمام مقدمات مربوط به این مسابقه از جمله رزرو هتل‌ها برای دو تیم، کادر داوری و عوامل اجرایی آسیایی انجام شده است.

2080017

اما اکنون رسانه‌های عراقی خبر می‌دهند که این بازی به استادیوم 32 هزار نفری الحبيبية شهر بغداد منتقل شده و این موضوع در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز درج شده است.

بدین ترتیب باید گفت که النصر به خواسته خود برای تغییر استادیوم رسید. این در حالی بود که تیم عراقی با این درخواست مخالفت کرده بود.

دیدگاه‌ها