کد خبر : 2068811 | 22 شهریور 1403 ساعت 12:43 | 6.7K بازدید | 3 دیدگاه

دبیرکل فدراسیون کویت تعلیق شد!

فدراسیون فوتبال کویت در پی اتفاقات رخ داده در حاشیه دیدار تیم ملی این کشور برابر عراق در مرحله مقدماتی آسیایی جام جهانی 2026 ابراز تاسف کرد.

دبیرکل فدراسیون کویت تعلیق شد!

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های ملی کویت و عراق در ورزشگاه بین‌المللی جابر که با تساوی بدون گل به پایان رسید، با حواشی و جنجال‌های عجیبی همراه شد‌. در حاشیه این دیدار، به دلیل سازمان‌دهی ضعیف، گرمای هوا و ممنوعیت بردن بطری‌های آب به استادیوم، تعدادی از هواداران مدت زیادی پشت درهای بسته ورزشگاه ماندند و حتی بعضی از آنها بی‌هوش شدند.

از طرفی این اتفاقات و ازدحام جمعیت در مقابل درهای ورزشگاه باعث شد برخی از هواداران که بلیت بازی را در اختیار داشتند نیز پس از پر شدن کامل ورزشگاه نتوانند وارد استادیوم شوند.

فدراسیون فوتبال کویت در پی این اتفاقات، جلسه‌ای اضطراری برگزار کرد و تصمیم گرفت برای بررسی تمامی مراحل قبل از مسابقه که منجر به این اتفاقات ناگوار شده است، کمیته تحقیق و تفحصی تشکیل دهد و همچنین دبیرکل فدراسیون را نیز تعلیق کند.

این فدراسیون همچنین با انتشار بیانیه‌ای درباره این رویدادها گفت: هیئت رئیسه فدراسیون از همه هواداران وفادار کویتی که وفاداری و وابستگی خود را به تیم ملی خود نشان دادند و به ورزشگاه بین‌المللی جابر آمدند، تشکر و قدردانی می‌کند. ما بابت موانع و مشکلاتی که هواداران در حین حضور در این مسابقه با آن مواجه شدند، عذرخواهی می‌کنیم.

فدراسیون فوتبال کویت همچنین اعلام کرد که تمام اقدامات قانونی لازم را در قبال سهل‌گیران و مسببان این اتفاقات ناگوار و غیرقابل قبول انجام خواهد داد و گزارش خود را ظرف 48 ساعت به شورا ارائه می‌کند.

دیدگاه‌ها