کد خبر : 2068800 | 22 شهریور 1403 ساعت 12:09 | 2.9K بازدید | 1 دیدگاه

کاپیتان کره: خارج از خانه تیم بهتری شدیم

کاپیتان کره‌جنوبی معتقد است که در صورتی که بازیکنان این تیم مانند دیدار با عمان با اعتماد به نفس بازی کنند، برای یازدهمین بار متوالی جواز حضور در جام جهانی را دریافت خواهند کرد.

کاپیتان کره: خارج از خانه تیم بهتری شدیم

به گزارش ورزش سه، کره‌جنوبی پس از تساوی بدون گل مقابل فلسطین در ورزشگاه سئول در دور اول مرحله سوم مسابقات مقدماتی جام مورد انتقاد و تمسخر هواداران قرار گرفت، اما با پیروزی 3-1 در مسقط به مقام دوم گروه B آسیا صعود کرد.

کره‌جنوبی با گل زودهنگامی که هوانگ هی چان در دقیقه دهم به ثمر رساند پیش افتاد اما عمان قبل از پایان نیمه اول با یک گل به‌خودی، بازی را به تساوی کشاند. در ادامه سون در دقیقه 82 با ضربه پای چپ گل دوم کره‌جنوبی را به ثمر رساند و در ادامه نیز جو مین کیو با یک گل در وقت‌های تلف شده نتیجه را 3-1 کرد.

سون هیونگ مین، مهاجم کره‌ای تاتنهام، در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص این بازی صحبت کرد و گفت او از اعضای تیم خواسته که در فاصله پنج روزه بین بازی با فلسطین و عمان، شروع بد خود در مسابقه اول را فراموش کنند.

2079483

او گفت: من سعی کردم الگویی برای دیگران باشم. برخی بازیکنان فشار بازی برای تیم ملی را احساس می‌کنند. همه ما مسئولیت داریم، اما من بعد از بازی اول به بازیکنان گفتم که نباید سرشان را پایین بیاورند چون فقط یک بازی انجام دادیم.

کاپیتان کره در ادامه گفت: ما هنوز 8 مسابقه در پیش داریم و این یعنی 8 فرصت دیگر برای ارائه بهترین عملکردمان در اختیارمان است. اگر مثل امروز با اعتماد به نفس بازی کنیم، در موقعیت خوبی قرار خواهیم گرفت و صعودمان به جام جهانی را تضمین خواهیم کرد.

سون با اشاره به بازی با فلسطین عنوان کرد: شروع خوبی نداشتیم اما بعد از پیروزی در این دیدار سخت خارج از خانه احساس می‌کنم تیم بهتری شده‌ایم. ما سعی می‌کنیم هر بار که با تیم ملی بازی می‌کنیم بهترین بازی دوران حرفه‌ای خود را انجام دهیم.

سون که پیش از این هم در گفت‌وگویی از وضعیت چمن استادیوم مسقط ابراز رضایت کرده بود، بار دیگر گفت: زمین در شرایط بسیار خوبی بود و کمک کرد تا ما با اعتماد به نفس بازی کنیم. امیدوارم شرایط در استادیوم ما هم بهتر شود.

کره‌جنوبی در دور بعد در تاریخ 10 اکتبر به مصاف اردن می‌رود و سپس 5 روز بعد از آن به مصاف عراق خواهد رفت.

دیدگاه‌ها