کد خبر : 2068798 | 22 شهریور 1403 ساعت 12:04 | 26.4K بازدید | 43 دیدگاه

انگلیسی‌ها به دنبال رویایی‌ترین گزینه: پپ گواردیولا

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در صدر فهرست مربیان خارجی مربیگری تیم ملی انگلیس حضور دارد.

انگلیسی‌ها به دنبال رویایی‌ترین گزینه: پپ گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت در اوایل تابستان به دنبال شکست انگلیس در فینال یورو 2024 مقابل اسپانیا، از سمتش کناره‌گیری کرد. ساوت‌گیت به دنبال دومین نایب قهرمانی اروپا، تصمیم به ترک تیم ملی انگلیس گرفت.

پس از جدایی این مربی 54 ساله، اتحادیه فوتبال انگلیس، لی کارزلی، سرمربی تیم زیر 21 ساله‌های انگلیس را به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان مردان منصوب کرد.

به گزارش تلگراف، در حالی که سه شیرها تاکنون زیر نظر کارزلی عملکرد رضایت‌بخشی داشته‌اند و در دو بازی اول در لیگ ملت‌ها مقابل ایرلند و فنلاند پیروز شدند، اتحادیه فوتبال انگلیس امکان دارد او را به عنوان سرمربی دائمی انتخاب نکند چون گزینه‌های دیگری را بررسی می‌کند.

2079988

طبق این گزارش فدراسیون فوتبال فهرستی از مربیانی که می‌توانند در ماه‌های آینده هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند، آماده کرده است.

ادی هاو از نیوکسل و گراهام پاتر و فرانک لمپارد، سرمربی سابق چلسی، مربیان انگلیسی‌‌ای هستند که مورد توجه قرار گرفته‌اند. در میان مربیان غیرانگلیسی، نام پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در صدر فهرست قرار دارد و او گزینه رویایی اتحادیه فوتبال انگلیس است.

قرارداد گواردیولا با سیتی در این فصل به پایان می‌رسد و او هنوز مشخص نکرده که می‌خواهد آن را تمدید کند یا نه. این مربی اسپانیایی در انتهای فصل گذشته تایید کرده بود که بیشتر از تمدید قراردادش، به جدایی نزدیک است‌.

دیدگاه‌ها