کد خبر : 2068797 | 22 شهریور 1403 ساعت 11:53 | 108.2K بازدید | 247 دیدگاه

او هم لایق توپ طلاست

مخالف با رونالدو: حمایت لیونل مسی از وینیسیوس!

بعد از اینکه رونالدو از وینیسیوس به عنوان گزینه توپ طلا نام نبرد، مصاحبه نه چندان قدیمی لیونل مسی در مورد ستاره برزیلی وایرال شد.

مخالف با رونالدو: حمایت لیونل مسی از وینیسیوس!

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش وقتی ریو فردیناند از کریستیانو رونالدو در مورد گزینه‌های شایسته توپ طلا 2024 پرسید، فوق ستاره پرتغالی و برترین گلزن تاریخ رئال پاسخ عجیبی داد. او از امباپه، هالند، بلینگام و حتی لامین یامال نام برد ولی اشاره‌ای به وینیسیوس نکرد در حالی که ستاره برزیلی شانس اول بردن این جایزه است.

2079986

برخی معتقدند رونالدو سهوا فراموش کرد از وینی نام ببرد و برخی دیگر اعتقاد دارند او علاقه‌ای به وینیسیوس ندارد و حرکتش عمدی بود.

در هر صورت این اتفاق بهانه‌ای شد تا مصاحبه‌ای از لیونل مسی بازنشر شود. در این مصاحبه وقتی از مسی در مورد گزینه‌های مطلوب برای توپ طلای 2024 می‌پرسند، او مشخصا از وینیسیوس نام می‌برد: «با توجه به بازی‌هایی که در سال 2024 دیده‌ایم، می‌توان از امباپه، هالند و وینیسیوس نام برد و البته چند بازیکن جوان دیگر که ظهور کردند و درخشیدند.»

2079985

اینکه بزرگترین اسطوره تاریخ بارسلونا از وینیسیوس نام می‌برد ولی رونالدو به این بازیکن هیچ اشاره‌ای نمی‌کند، اتفاقی عجیب و جالب توجه است.

دیدگاه‌ها