کد خبر : 2068796 | 22 شهریور 1403 ساعت 11:50 | 20K بازدید | 36 دیدگاه

شروط آخرین فصل قرارداد گلزن لهستانی؛

لواندوفسکی باید بازی کند تا اخراجش نکنند!

سال آخر قرارداد رابرت لواندوفسکی با بارسلونا منوط به رعایت یک سری الزامات در این فصل است.

لواندوفسکی باید بازی کند تا اخراجش نکنند!

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی در تابستان 2022 از بایرن به بارسا پیوست و این انتقال 45 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون پاداش برای این باشگاه آب خورد‌.

این فوتبالیست که نقشی کلیدی در بایرن مونیخ داشت تصمیم گرفته بود به دوران حضورش در این باشگاه پایان بدهد و برای تجربه چالشی جدید بارسا را از لالیگا انتخاب کرد.

بارسا با وجود علاقه لواندوفسکی، باید بر سر قرارداد با بازیکنی به توافق می‌رسید که فصل را در 34 سالگی شروع می‌کرد. باشگاه اسپانیایی روی این جنبه‌ها کار کرده بود و در نهایت قراردادی چهار ساله با مهاجم لهستانی امضا کرد.

2079983

این فصل، شروع سومین فصل قرارداد لواندوفسکی است، اگرچه چهارمین فصل قرارداد او کاملا به اتفاقاتی که در فصل جاری رقم می‌خورد، بستگی دارد.

دستمزد سال اول لواندوفسکی 20 میلیون یورو ناخالص تعیین شد، مبلغی که در سال دوم به 26 میلیون و در سال سوم به 32 میلیون رسید.

از یکم جولای 2025، حقوق او به 26 میلیون یورو ناخالص کاهش می‌یابد.به گزارش نشریه اسپورت، بندی در قرارداد لواندوفسکی وجود دارد كه به بارسا اجازه می‌دهد در صورت عدم انجام 55 درصد بازی‌ها، قرارداد این بازیکن را فسخ كند و در پایان فصل از جمع آبی اناری‌ها جدا شود.

در گزارش این نشریه ذکر شده که فقط بازی‌هایی که او در هر یک از آن‌ها فیکس باشد یا حداقل 45 دقیقه بازی می‌کند، حساب می‌شود. با توجه به نحوه شروع این فصل، به نظر نمی‌رسد که لواندوفسکی برای رسیدن به 55 درصد از مسابقات با چالش زیادی روبرو شود.

او ستاره بی‌چون و چرای هانسی فلیک است که تنها در دقایق پایانی آخرین بازی قبل از فیفادی به او استراحت داد. بنابراین، در حال حاضر، او در تمامی مسابقات حضور دارد، که می‌تواند در پایان فصل قراردادش برای یک فصل دیگر را تمدید کند.

دیدگاه‌ها