کد خبر : 2068786 | 22 شهریور 1403 ساعت 10:10 | 26K بازدید | 17 دیدگاه

عصبانیت طرفداران چلسی: فوفانا را اخراج کنید

هواداران چلسی از مصاحبه وسلی فوفانا عصبانی هستند و خواستار اخراج این بازیکن شده‌اند.

عصبانیت طرفداران چلسی: فوفانا را اخراج کنید

به گزارش "ورزش سه"، وسلی فوفانا در مصاحبه‌ای با "فری فوت" اعلام کرد که امیدوار است روزی برای مارسی بازی کند، چون او از طرفداران جدی این باشگاه فرانسوی‌ است و در این شهر بزرگ شده است.

این مدافع که در سال 2022 با قراردادی 91 میلیون دلاری توسط چلسی جذب شد، برای مارسی بازی نکرده اما کار خود را در فرانسه و با سنت اتین آغاز کرد.

فوفانا گفت: "المپیک مارسی... یک روز خواهیم دید چه می‌شود. من هنوز تا سال 2029 قرارداد دارم، می‌بینیم که خواهد شد. مارسی شهر من است، باشگاه من است، من طرفدار المپیک مارسی هستم. مشخص می‌شود که آیا در نهایت چند سال دیگر در مارسی خواهم بود یا اینکه تا پایان دوران حرفه‌ای‌ام در چلسی بمانم."

او همچنین تایید کرد که قصد انتقال به این باشگاه را دارد و افزود: "من گفت‌وگویی با مهدی بن عطیه از مارسی داشتم که واقعاً من را تحت تأثیر قرار داد و خاص بود‌‌. در مورد آن فکر کردم، اما هدف فعلی موفقیت در چلسی و تثبیت خودم در این باشگاه است."

2079962

یکی از طرفداران چلسی با اشاره به اینکه روملو لوکاکو در مصاحبه‌ با اسکای ایتالیا در دسامبر 2021 به دنبال انتقال از چلسی بود، گفت: "وسلی فوفانا، او راه لوکاکو را دنبال می‌کند؟"

یکی از طرفداران خشمگین چلسی نوشت: "همین امروز برو." در همین حال یکی دیگر نوشت: "او را بفروشید. دو سال را در بیمارستان گذراند و هفته‌ای 250 هزار دلار درآمد داشت و سپس با یک باشگاه فرانسوی مذاکره می‌کند!"

یکی دیگر از طرفداران به فوفانا مهلت داد و خواستار جدایی او در زمستان شد: "او را در ژانویه از باشگاه اخراج کنید."

دیدگاه‌ها