کد خبر : 2068785 | 22 شهریور 1403 ساعت 10:10 | 46.2K بازدید | 44 دیدگاه

پیش به سوی یک فینال تمام ایرانی در آسیا

اگر اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد در فینال جام باشگاه‌های آسیا شاهد یک رقابت تمام ایرانی خواهیم بود.

پیش به سوی یک فینال تمام ایرانی در آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مرحله حذفی مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا امروز برگزار می‌شود و دو تیم ایرانی شهداب یزد و فولاد سیرجان با توجه به صدرنشینی در گروه‌های خود، مسیر مجزایی تا فینال دارند. این موضوع به این معناست که اگر هر دو تیم به موفقیت ادامه دهند، تا دیدار نهایی به یکدیگر برخورد نخواهند کرد.

در مرحله یک‌چهارم نهایی، پیش‌بینی می‌شود که دو تیم ایرانی چالش چندانی نداشته باشند و با غلبه بر حریفان خود به نیمه نهایی راه پیدا کنند. شهداب یزد در این مرحله به احتمال زیاد با تیم‌های الریان قطر یا نماینده قزاقستان روبه‌رو خواهد شد، که یکی از رقبای قدرتمند این مرحله به‌شمار می‌آید.

از سوی دیگر، فولاد سیرجان در صورت پیشروی در نیمه نهایی با تیم اندونزی مواجه می‌شود که اروین انگاپت، ستاره مشهور والیبال جهان و یارانش در ترکیب آن حضور دارند. این تقابل نیز می‌تواند یکی از دیدارهای حساس نیمه نهایی باشد.

در صورتی که اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد و هر دو تیم ایرانی بتوانند حریفان خود را شکست دهند، باید منتظر یک فینال تمام ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا باشیم. این اتفاق می‌تواند افتخار بزرگی برای والیبال ایران در سطح قاره‌ای به ارمغان آورد.

دیدگاه‌ها