کد خبر : 2068783 | 22 شهریور 1403 ساعت 09:46 | 19.1K بازدید | 11 دیدگاه

فیفا چپ و راست بازی می‌گذارد

آنری: الان بازیکن بودم فوق‌العاده نبودم!

تیری آنری، کارشناس سی‌بی‌اس اسپورت، از تعداد بازی‌های زیاد فصل 25-2024 انتقاد کرد و آن را برای بازیکنان و مربیان بسیار سخت می‌داند.

آنری: الان بازیکن بودم فوق‌العاده نبودم!

به گزارش "ورزش سه"، تیری آنری معتقد است که تقویم رقابت‌های فوتبال بیش از حد شلوغ است و جود بلینگام را به عنوان مدرکی برای استدلال خود نام برد.

هافبک رئال مادرید در ماه آگوست دچار مصدومیت عضلانی شد و یک ماه از میادین دور بود. فصل گذشته، او 49 بازی در باشگاه و تیم ملی‌اش انجام داد چون انگلیس به فینال یورو 2024 صعود کرد و این بازیکن به غیر از بازی‌های پرتعداد باشگاهی، در تابستان هم فرصت کمی برای استراحت پیدا کرد.

فیفا به دلیل تعداد زیاد بازی‌هایی که باشگاه‌های بزرگ باید انجام دهند، با پیگیرد قانونی مواجه شده است. فیف‌پرو، اتحادیه بازیکنان، این پیگیرد قانونی را در تلاش برای توقف گسترش جام باشگاه‌های جهان که قرار است از سال 2025 با 32 تیم برگزار شود، راه‌اندازی کرده است.

2079960

آنری که به عنوان کارشناس مسابقات لیگ قهرمانان اروپا برای سی‌بی‌اس اسپورت در ایالات متحده کار می‌کند، گفت: "به نطرم برای ما کارشناسان، حتی برای سی‌بی‌اس، این که بتوانیم در مورد بازی‌های بیشتری صحبت کنیم، فوق‌العاده است. ولی برای من یک اما وجود دارد، چون قرار است به سمت مربی شدن بروم. بازی‌های خیلی زیادی وجود دارد. به عنوان یک بازیکن سابق، نمی‌دانم بازیکنان فعلی چگونه این کار را انجام می‌دهند. به عنوان یک کارشناس، من آن را دوست دارم. اما به عنوان یک بازیکن سابق و به عنوان یک مربی، بازی‌های زیادی وجود دارد.

بلینگام در حال حاضر مصدوم شده است. بازی کردن در یک فصل فشرده و سپس رفتن به یورو و بازگشت دوباره این روند خیلی سخت است. از چپ و از راست بازی‌ها می‌آیند و سپس یک تورنمنت باشگاهی فیفا در پایان فصل را دارید.

بنابراین به همان اندازه که می‌خواهم بازی آث میلان و لیورپول را ببینم و یا منچسترسیتی مقابل اینتر، می‌خواهم بهترین بازیکنان را در زمین ببینم که بتوانند به راحتی بازی کنند. بنابراین بله، برای ما فوق‌العاده است، اما اگر من امروز بازیکن بودم، نمی‌دانم که آیا می‌توانستم فوق‌العاده باشم یا خیر. بازی‌های بسیار زیادی وجود دارد."

دیدگاه‌ها