کد خبر : 2068780 | 22 شهریور 1403 ساعت 02:02 | 19.9K بازدید | 22 دیدگاه

فرصت 4 دقیقه‌ای در تیم ملی پس از یک‌سال

کاپیتان سپاهان پس از یک سال و سه ماه دوباره فرصت بازی ملی به دست آورد.

فرصت 4 دقیقه‌ای در تیم ملی پس از یک‌سال

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازیکن تیم ملی ایران که در فیفا دی اخیر فرصت بازی به دست آورد، محمد کریمی بود؛ بازیکنی که در دقیقه 7+90 دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل امارات جای مهدی طارمی را در زمین گرفت و فقط چهار دقیقه فرصت بازی پیدا کرد ولی اتفاق مثبتی برای او بود.

محمد کریمی که طی یک سال و سه ماه اخیر فرصت بازی ملی به دست نیاورده و آخرین حضورش در ترکیب ایران را در فینال تورنمنت کافا مقابل ازبکستان پیدا کرده و در دقیقه 75 آن مسابقه به زمین رفته و در دقیقه 4+90 تعویض شده بود، دوباره در جدال مقدماتی جام جهانی با امارات این شانس را پیدا کرد.

کاپیتان سپاهان که نخستین بازی ملی خود را در دومین مسابقه تیم ایران با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در دیدار تدارکاتی مقابل کنیا انجام داد و حضور ثابت و یک نیمه‌ای در زمین داشت و پس از آن هم 62 دقیقه در تورنمنت کافا برابر قرقیزستان به میدان رفت، دو بازی ملی اخیرش را با حضور تعویضی در زمین انجام داده است.

کریمی پس از نمایش موثری که در دیدارهای گذشته سپاهان داشته، دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شد و پس از نیمکت نشینی مقابل قرقیزستان، در دیدار با امارات چهارمین بازی خود با پیراهن ایران را انجام داد.

دیدگاه‌ها