کد خبر : 2068779 | 22 شهریور 1403 ساعت 01:56 | 7.9K بازدید | 4 دیدگاه

اتحادیه همچنان به دنبال مربیان دیگر

چراغ سبز کارسلی: مربی دائمی انگلیس می‌شوم

لی کارسلی آمادگی خود برای قبول هدایت تیم ملی انگلیس به شکل دائمی را اعلام کرده اما اتحادیه فوتبال این کشور همچنان به دنبال مذاکره با گزینه‌های خارجی است.

چراغ سبز کارسلی: مربی دائمی انگلیس می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال انگلیس روند گفت‌وگو با دیگر مربیان را به عنوان بخشی از فرآیند انتخاب جانشین دائمی گرت ساوتگیت آغاز کرده است.

کارسلی به‌عنوان مربی موقت شروع بسیار خوبی داشته است و هر دو بازی مقابل ایرلند و فنلاند را با پیروزی به پایان رسانده است. اگر این روند موفقیت‌آمیز در دو پنجره ملی بعدی ادامه یابد، او شانس بالایی برای کسب نقش سرمربی دائمی دارد.

اما اتحادیه فوتبال با چندین کاندیدای احتمالی دیگر نیز صحبت کرده است. ادی هاو، سرمربی نیوکسل و گراهام پاتر از جمله مربیانی هستند که اتحادیه فوتبال از زمان جدایی ساوتگیت به آن‌ها علاقه نشان داده است. کاندیداهای خارجی احتمالی شامل یورگن کلوپ، که فعلاً تمایلی به این نقش ندارد، پپ گواردیولا و توماس توخل هستند.

2079957

مائوریسیو پوچتینو نیز حمایت‌هایی در بین اعضای اتحادیه فوتبال داشت، اما او اکنون هدایت تیم ملی آمریکا را برعهده گرفته است. بااین‌حال، کارسلی با دو پیروزی امیدوارکننده خود در شروع لیگ ملت‌ها، موقعیت خود را برای جانشینی ساوتگیت تقویت کرده است و گفته می‌شود آماده است تا سرمربی‌گری انگلیس را به صورت دائمی بپذیرد.

دیدگاه‌ها