کد خبر : 2068767 | 22 شهریور 1403 ساعت 09:53 | 71.1K بازدید | 100 دیدگاه

طارمی و بزرگترین شانسی که از دست داد:

پاس سردار با دقت رونالدینیو! (ویدئو)

ورود سردار آزمون ریتم بازی هجومی تیم ملی را بهتر از نیمه نخست کرد.

پاس سردار با دقت رونالدینیو! (ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در بازی با امارات از دقیقه 57 با ورود سردار آزمون با همان سبک همیشگی و حضور 2 مهاجم برجسته تیم ملی به کار خود ادامه داد و موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه امارات خلق کرد.

هماهنگی و شناخت خوب سردار آزمون و مهدی طارمی روی سبک بازی یکدیگر باعث شد تا هرکدام دیگر بازیکن را یک‌بار صاحب موقعیت کنند؛ اما این فرصت‌ها به گل تبدیل نشود، شاید اگر مهدی و سردار دقت بیشتری در زدن ضربات آخر داشتند بار دیگر هماهنگی خود را به رخ کشیده بودند.

سردار آزمون در دقیقه 76 مسابقه با پاس تماشایی برای مهدی طارمی و حرکت سریع به سمت محوطه جریمه امارات فرصت خوب گلزنی برای مهدی طارمی ایجاد کرد و اولین تاثیرگذاری مستقیم خود را در این مسابقه انجام داد.

ویدئو: 352612

سردار آزمون بعد از حضور در زمین و مشغول کردن مدافعان امارات باعث شد فضای بیشتری در اختیار بازیکنان هجومی ایران قرار بگیرد و موقعیت‌های خوبی در نیمه دوم برای ایران شکل بگیرد، کم‌دقتی بازیکنان ایران در ضربات آخر باعث شد تا تأثیر او در زمین مسابقه کمتر احساس شود.

عملکرد ایران در نیمه دوم نشان داد که زوج مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله می‌تواند عملکرد خط میانی و وینگرهای تیم ملی را هم به شکل قابل توجهی بهبود ببخشد و این مسئله می‌تواند در دیگر مسابقات تیم در تفکرات کادر فنی تاثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها