کد خبر : 2068765 | 22 شهریور 1403 ساعت 09:45 | 9.8K بازدید | 8 دیدگاه

ویلیام گالاس:

توصیف ستاره سابق از وضعیت چلسی: شهر هرت!

ویلیام گالاس، ستاره سابق چلسی، از جنگ داخلی در هیئت مدیره این باشگاه انتقاد کرده است.

توصیف ستاره سابق از وضعیت چلسی: شهر هرت!

به گزارش "ورزش سه"، تاد بولی و بهداد اقبالی، مالکان مشترک چلسی، در حال درگیری و نزاع جدیدی هستند و هر دو به دنبال خرید سهم دیگری هستند.

اقبالی و شرکت کلیرلیک کپیتال مصرانه اعلام کرده‌اند که سهم خود را نمی‌فروشند. آنها مشتاق هستند تا سهم بولی را خریداری کرده و سهم خود را در باشگاه به حداقل ۷۵ درصد افزایش دهند. در همین حال، بولی به دنبال جذب حامیان مالی جدید خود برای خرید سهام طرف مقابل است.

چلسی تحت مالکیت مشترک بولی و اقبالی دوران پرآشوبی را پشت سر گذاشته است. ویلیام گالاس وضعیت چلسی را یک آشفتگی واقعی توصیف کرد و افزود که رسیدن به موفقیت زمانی که هر دو نفر در رأس هستند، دشوار است.

2079933

گالاس، که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ برای چلسی بازی کرد، گفت: «باشگاه در یک آشفتگی واقعی است. فکر می‌کنم وقتی دو گروه از افراد یا دو سهم در یک باشگاه فوتبال وجود دارد، اداره باشگاه همیشه دشوار است. اگر می‌خواهید یک باشگاه موفق داشته باشید، هم در زمین و هم در هیئت‌ مدیره، باید هماهنگی کامل وجود داشته باشد.
بهترین باشگاه‌ها یک رهبر دارند که همه در یک جهت حرکت می‌کنند. در یک باشگاه بزرگ با منابع چلسی، ساختار درست کردن دشوار نیست، اما همه چیز در همه جا پراکنده است. مالکان خوب این کارها را انجام نمی‌دهند. آنها حمایت می‌کنند، اما بیشتر این افراد هیچ تخصصی در فوتبال یا اداره باشگاه‌های فوتبال ندارند. آنها یک مدیر ورزشی استخدام می‌کنند؛ مدیر ورزشی فلسفه را تعیین می‌کند و بازیکنان و مربی مناسب را می‌آورد. این یک زنجیره فرماندهی ساده است. این کار زمانی که افراد مناسب و ارتباطات درست وجود دارد، جواب می‌دهد. به همین دلیل باشگاه در زمان رومن آبراموویچ بسیار موفق بود. اگر مالک به مدیر ورزشی خود اعتماد کند، معمولاً با تمام درخواست‌های او موافقت می‌کند. در حال حاضر افراد زیادی در چلسی هستند که سعی می‌کنند تصمیم‌گیری کنند.

صادقانه بگویم، دیدن آنچه که در چلسی اتفاق می‌افتد به‌عنوان یک بازیکن سابق بسیار ناامیدکننده است. به عنوان کسی که دو عنوان با باشگاه به دست آورده است، واقعاً سخت است که آنچه را که در دو سال گذشته برای آنها اتفاق افتاده است، بپذیرم. این یک آشفتگی پیچیده و کامل است. هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد؛ که می‌توانیم بگوییم هیچکدام در جهت درستی نیست. اگر بگوییم در مدیریت چلسی هیچکس کارش را درست انجام نمی‌دهد، اشتباه نگفته‌ایم.»

دیدگاه‌ها