کد خبر : 2068749 | 22 شهریور 1403 ساعت 07:37 | 7.2K بازدید | 23 دیدگاه

استارت سه امتیازی شاگردان علی سامره؛

چهره امیدوارکننده نارنجی‌های معروف در لیگ یک

مس کرمان در اولین بازی فصل چهره‌ای امیدوارکننده از خود نشان داد.

چهره امیدوارکننده نارنجی‌های معروف در لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، گام اول برای مس کرمان در این فصل لیگ یک به بهترین شکل برداشته شد. پیروزی دو بر صفر برابر مس سونگون سبب شد که کرمانی‌ها نه فقط در جدول که در بسیاری دیگر از هدف گذاری‌های‌ خود نیز مزدشان را بگیرند و حالا چشم به هفته‌های آتی داشته باشد.

مس کرمان در بازی برابر سونگون یک علامت سوال بزرگ را پاسخ داد؛ آن هم در جایی که همه باتوجه به شرایط زمانی آماده‌سازی این تیم و برنامه‌های تدارکاتی که با بازی‌های دوستانه اندک و فشرده همراه شده بود، انتظار یک تیم ناهماهنگ و پراشتباه را از تیم مس کرمان داشتند که طبیعت این روند محسوب می‌شد اما در زمین بازی چهره تیم مس کرمان کاملا متفاوت از تصورات بود و این تیم یک بازی بسیار کم اشتباه و البته با هماهنگی قابل قبول ارائه کرد.

سرعت خوب تیم مس کرمان چه در انتقال توپ و چه در تغییر فاز از دفاع به حمله اصلا آن چیزی نبود که برای مس کرمان پیش‌بینی شود اما در زمین مسابقه به بهترین شکل برای این تیم رقم خورد.

نکته دیگر توانایی فنی بسیار خوبی بود که بازیکنان جدید مس کرمان در زمین ارائه کردند و باز هم بر میزان امیدواری نسبت به خود افزودند. مس در این بازی نزدیک به 90 درصد تغییر نفرات در ترکیب خود داشت و هواداران این تیم منتظر بودند تا توانایی‌های فنی این تعداد زیاد بازیکنان جدید را ببینند که بازی برابر مس سونگون کیفیت بالای فنی آن‌ها را به خوبی نشان داد.

2079913

هرچند در پایان بازی علی سامره، سرمربی مس کرمان بر بیشتر بودن این کیفیت تاکید داشت و اینکه قطعا در هفته‌های پیش رو بازیکنان مس کرمان از این نظر چهره بهتری هم از خود ارائه خواهند کرد.

کسب سه امتیاز اول برای هر تیمی شیرینی‌های خاص خود را دارد و از نظر تمرکز و روحیه به شدت به روند کار تیم در ادامه کار کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها