کد خبر : 2068728 | 21 شهریور 1403 ساعت 21:52 | 38.3K بازدید | 11 دیدگاه

دقیقی و شکوری به جان هم افتادند!

شمس آذر فصل را تا به اینجا با دستیابی به یک امتیاز طی سه بازی استارت زده و سرمربی این تیم امیدوار است در دومین بازی خانگی بتواند اولین برد را به نام تیمش کند.

دقیقی و شکوری به جان هم افتادند!

به گزارش "ورزش سه"، تقابل استقلال خوزستان و شمس آذر طی دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته با تساوی خاتمه یافت. اکنون اما استقلال خوزستان با وضعیتی متفاوت نسبت به فصل گذشته برابر شمس آذر قرار خواهد گرفت. آنها بعد از برد بزرگ و ارزشمند برابر استقلال و دستیابی به چهار امتیاز طی سه بازی ابتدایی، نمایشی متفاوت نسبت به فصل گذشته ارائه کرده‌اند.

با این حال شمس آذر نیز امیدوار است بتواند در این بازی خانگی به اولین برد فصل خود دست یابد و مسیر فصل گذشته که با شگفتی‌سازی بزرگی همراه بود را بار دیگر تداوم بخشند.

سعید دقیقی که به واسطه اتفاقات پیش فصل، فرصت چندانی برای آماده‌سازی تیمش نداشته، اکنون از فرصت کوتاه تعطیلات فیفادی بهره مناسبی برده تا تفکرات خود را تا حدودی در تیم بار دیگر جا بیندازد.

2079874

تمرینات این تیم فارغ از حواشی و با انگیزه پیروزی مقابل استقلال خوزستان دنبال می‌شود و دوستان قدیمی (ابراهیم شکوری و سعید دقیقی) اکنون به عنوان همکار و اعضای کادر فنی، در تدارک این هستند تا در کنار هواداران و در استادیوم سردار آزادگان، شرایط را برای کسب اولین پیروزی فصل شکل دهند.

دیدگاه‌ها