کد خبر : 2068725 | 22 شهریور 1403 ساعت 05:00 | 29.3K بازدید | 11 دیدگاه

لوکاکوی جدید، پدیده تازه فوتبال هلند

برایان بروبی مهاجم ۲۲ ساله‌ی تیم ملی هلند در بازی مقابل آلمان نشان داد که هلندی ها می‌توانند به آینده‌اش امیدوار باشند.

لوکاکوی جدید، پدیده تازه فوتبال هلند

مهاجم جوان آژاکس در فصل گذشته توانست ۱۸ گل و ۸ پاس گل به ثمر برساند و نگذارد که فصل آژاکس به وضع فاجعه‌باری که شروع شد، تمام شود. او با لبلس تیم آمستردامی آمار میانگین ۰.۵ گل در هربازی را به ثبت رسانده که آمار چشمگیری برای اوست. او در بازی برابر آلمان با تکیه بر تقطه قوتش توانست پاس گل دوم شیرهای هلندی را برای دومفرایز ارسال کند.

بروبی بازیکنی است که قدرت بدنی بسیار بالایی دارد و این ویژگی فیزیکی او برجسته‌تر از تمام قابلیت‌هایش است. هر موقع که اراده کند مقابل مدافعان بدن می‌گذارد و پشت به دروازه روی توپ مسلط است. او همچنین بعد از کنترل توپ در بین فشار مدافعین، توپ را به سلامت به بازیکنان هم‌دسته می‌رساند. وی باتوجه به فاکتور بدنی‌اش، سرعت خوبی هم دارد و می‌تواند در عمق فرار کند و آمارش هم نشان می‌دهد که چارچوب‌شناس خوبی است. به زودی باید منتظر انتقال او به تیمی در لیگ‌های معتبر باشیم.

در شرایطی که ممفیس دیپای، دومین گلزن برتر تاریخ هلند آماده نیست، حضور بروبی، زیرکزی و ورخورست می‌تواند خط آتش لاله‌های نارنجی را همچنان شعله‌ور نگه دارد. این سه مهاجم سبک‌هایشان کاملا متفاوت است که این موضوع دست کومان را برای اجرای تاکتیک متنوع باز می‌گذارد.

دیدگاه‌ها