کد خبر : 2068722 | 21 شهریور 1403 ساعت 21:43 | 15.1K بازدید | 23 دیدگاه

توتی: هیچکس از رم تا حالا به من زنگ نزده

فرانچسکو توتی، ستاره سابق رم، می‌گوید برخلاف شایعات هیچ تماسی از این باشگاه برای دریافت پست مدیریتی نداشته است.

توتی: هیچکس از رم تا حالا به من زنگ نزده

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی، محبوب ایتالیایی‌‌ها بعد از پایان دوران حرفه‌ای خود به عنوان یک فوتبالیست نه به دنبال مربی‌گری رفت و نه نقش‌های مدیریتی. او می‌گوید شاید دلتنگ فوتبال باشد اما کارهایی دارد که در حال رسیدگی به آن‌هاست.

توتی در مصاحبه جدیدش با اسکای اسپورت درباره تیم ملی ایتالیا و همچنین شایعه پیشنهاد مدیریتی از رم صحبت کرده که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

در یورو 2024 چه تصوری از ایتالیا داشتید؟

ما فکر می‌کردیم که ایتالیا می‌تواند خیلی بهتر عمل کند، اما همانطور که اخیراً شنیده‌ایم آن‌ها در شرایط خوبی نبودند. برخی از نظر روحی آماده نبودند، برخی از نظر بدنی آماده نبودند. در چنین رقابت مهمی اگر آماده نباشی، رسیدن به فینال سخت است. متأسفانه تیم ملی آن چیزی که همه ما انتظار داشتیم را انجام نداد.

دلتنگ داشتن یک نقش مهم در دنیای فوتبال نیستید؟

بگذارید بگویم که کمی دلم برای آن تنگ شده، اما حالم خوب است، چون کارهای دیگری برای انجام دادن دارم. طبیعی است که اگر درگیر یک نقش عملیاتی بودم، به دنبال چیزی چالش‌برانگیز و مهم‌تر از همه می‌گشتم.

2079868

آیا پیشنهادی از رم داشتید؟

در رم درباره هرکس و همه چیز صحبت‌های زیادی می‌شود. هیچکس تا به حال به من زنگ نزده است. انتظارش را نداشتم، اما همگی خوشحالیم، هم من و هم آن‌ها. هواداران کمی کمتر، اما این خوب است.

دیدگاه‌ها