کد خبر : 2068673 | 21 شهریور 1403 ساعت 18:30 | 37.3K بازدید | 65 دیدگاه

الکس رمیرو:

با شکست دادن رئال مادرید انگیزه می‌گیریم

الکس رمیرو، دروازه‌بان رئال سوسیداد، امیدوار است تیمش با شکست رئال مادرید در بازی خانگی انگیزه زیادی کسب کند.

با شکست دادن رئال مادرید انگیزه می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، پس از فیفادی سپتامبر، رئال مادرید باید در هفته پنجم لالیگا 14 سپتامبر در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد بازی کند.

الکس رمیرو می‌گوید که سوسیداد باید از بازی مقابل رئال مادرید استفاده کند و سعی کند با وجود فیفادی، عملکرد درخشانی داشته باشد تا با شکست دادن حریفش انگیزه زیادی بگیرد.

رمیرو درباره عملکرد سوسیداد در فصل جدید لالیگا گفت: "درست است که ما روند متعادلی نداشتیم، لحظات خوبی را رقم نزدیم که در مورد آن صحبت کرده‌ایم و در حال اصلاح هستیم. ما باید به خودمان فشار بیاوریم، تمرین کنیم، از خودمان مطالبه کنیم، بهترین نسخه خود را اکنون برای چالش‌هایی که در راه است، ارائه کنیم."

2079789

او درباره بازی پیش رو مقابل رئال مادرید گفت: "با کسانی که بدبین هستند و فکر می‌کنند ما در وضعیت بدی هستیم، کاری نداریم. برای کسانی که فکر می‌کنند این بهترین فرصت است تا شرایط، احساسات و عملکرد خود را تغییر دهیم، تلاش می‌کنیم. نیاز زیادی به شکست دادن رئال و کسب سه امتیاز برای انگیزه بیشتر داریم. من این بازی را فرصتی برای انجام یک بازی عالی و کسب پیروزی می‌بینم."

این دروازه‌بان با تمجید از رئال مادرید گفت: "اگر نگوییم بهترین، آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های اروپا هستند و انگیزه بیشتری دارند. من بیشتر به دنبال این هستم که خودم خوب بازی کنم، درنهایت دوباره در خانه برنده شویم و حمایتی که تماشاگران از ما داشته‌اند را با شکست دادن رئال به آن‌ها برگردانیم."

دیدگاه‌ها