کد خبر : 2068645 | 21 شهریور 1403 ساعت 15:53 | 15.4K بازدید | 6 دیدگاه

تمرین مشترک تیم ملی با حریف احتمالی در جام جهانی!

تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، فینالیست‌های جام ملت‌های آسیا 2024، ساعتی پیش در دیداری دوستانه و پشت درب‌های بسته به مصاف همدیگر رفتند و همچنین به صورت مشترک به تمرینات تاکتیکی پرداختند.

تمرین مشترک تیم ملی با حریف احتمالی در جام جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، ملی‌پوشان فوتسال ایران که روز گذشته به شهر بخارا میزبان مسابقات دور گروهی جام جهانی رسیدند، صبح امروز اولین جلسه تمرینی خود را پیش از نخستین جدال برابر ونزوئلا به صورت مشترک با شاگردان میگوئل رودریگز اسپانیایی انجام دادند و در دیداری کاملا دوستانه به مصاف همدیگر رفتند.

دو کشور که رابطه دوستانه‌ای در حوزه اجرایی فوتسال با یکدیگر دارند و آخرین‌بار در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ مقابل همدیگر قرار گرفته بودند که با قهرمانی تیم‌ملی ایران همراه بود، بر اساس تصمیم کادر فنی و به منظور آماده‌سازی و پیش‌گیری از احتمال مصدومیت در آستانه آغاز بازی‌ها به جای برگزاری مسابقه، کارهای‌ تاکتیکی مشترکی چون پاورپلی، دیداری تمرینی ۳۰ دقیقه‌ای و... را انجام دادند.

2079745
2079746

تیم ملی فوتسال تایلند در گروه دوم جام جهانی با تیم‌های برزیل، کرواسی و کوبا برای راهیابی به دور بعدی رقابت خواهد کرد. نکته جالب و مهم این است که در صورت صعود هر دو تیم به عنوان تیم دوم گروه خود، در مرحله حذفی نیز به یکدیگر برخورد می‌کنند.

دیدگاه‌ها