کد خبر : 2068631 | 21 شهریور 1403 ساعت 15:00 | 16.5K بازدید | 25 دیدگاه

همیشه به‌خاطر منافع باشگاه سکوت کرده‌ام

حق‌دوست: این اتفاقات در شأن استقلال نبود

مشاور جدید مدیرعامل استقلال می‌گوید که تیم باید برای دیدار با الغرافه، اتحاد داشته باشد.

حق‌دوست: این اتفاقات در شأن استقلال نبود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که با حکم فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال، داود حق‌دوست پیشکسوت این باشگاه به عنوان مشاور و دستیار مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد.

در روزهای گذشته بود که نام حق‌دوست به واسطه اینکه وی کاندیدای انتخاب به عنوان سرپرست تیم بوده، مطرح شد که در نهایت وی در سمت جدیدی منصوب شده است.

پس از حضور در باشگاه استقلال، حق‌دوست برابر دوربین خبرنگاران قرار گرفت. وی درباره پستی که دریافت کرده، گفت: البته نیازی به سمت نبود؛ ما همیشه کنار تیم بودیم. اما به عنوان مشاور عالی مدیرعامل و دستیار ایشان فعالیت می‌کنم.  

وی درباره اینکه شرایط استقلال چگونه است، گفت: امیدواریم که در روزهای آینده به شرایط ایده‌آلی برسیم. اتفاقاتی که در یکی دو هفته اخیر رخ داد، در شأن و شخصیت باشگاه استقلال نبود. این حجم از تهمت‌ها، افتراها و هشتگ‌ها برای نام بزرگ استقلال مناسب نیست. باید این اختلافات را برطرف کنیم.

او ادامه داد: برخی افراد واسطه، خبر ببَر و خبر بیار وارد ماجرا شدند و این مشکلات را به وجود آوردند. امیدواریم که این مشکلات حل شود و مدیریت ما در بخش کلان به دنبال مسائل مالی و حمایت از تیم باشد و در بخش فنی نیز آقای جواد نکونام بتواند با تمرکز کافی کار خود را انجام دهد. ان‌شاءالله در آینده همگان، اعم از کارشناسان و هواداران، درباره عملکرد مدیران باشگاه و سرمربی قضاوت خواهند کرد.

وی در مورد اینکه آتیلا حجازی اعلام کرده قرار بود وی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال معرفی شود، پاسخ داد: چند گزینه مطرح بودند. البته الان هم وظیفه‌ای به من واگذار شده و من آن را پذیرفتم. برای سرپرستی تیم، هم مدیریت باشگاه نظر مثبت داشت و آقای جواد نکونام نیز از این موضوع حمایت می‌کردند. اما به‌خاطر شرایط فعلی گذشته را فراموش کرده‌ام. امیدواریم که در این شرایط کمک کنیم و اتحادی برای بازی با الغرافه به وجود بیاوریم و اتفاقات خوبی برای هواداران رقم بزنیم.

حق‌دوست درباره اینکه یعنی پیشنهاد سرپرستی به وی داده شده، توضیح داد: من به دنبال سرپرستی نبودم، اما آقای سمیعی و آقای جواد نکونام لطف بسیاری به من داشتند. حالا اتفاقاتی افتاد و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که من همیشه سعی کردم به‌خاطر منافع باشگاه استقلال سکوت کنم.

دیدگاه‌ها