کد خبر : 2068626 | 21 شهریور 1403 ساعت 14:21 | 13.5K بازدید | 40 دیدگاه

دکو دست پیش گرفت: خودمان ویلیامز را نخریدیم!

دکو می‌گوید بارسلونا بازیکنانی مشابه نیکو ویلیامز زیاد دارد و به همین دلیل او را نخریده است.

دکو دست پیش گرفت: خودمان ویلیامز را نخریدیم!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش نیکو ویلیامز در ترکیب اتلتیک بیلبائو و تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ باعث شد که نام او به عنوان یکی از جذاب‌ترین بازیکنان حاضر در بازار نقل و انتقالات تابستانی مطرح شود و از بارسلونا به عنوان مشتری اصلی و جدی این بازیکن نام برده می‌شد.

اما شرایط مالی باشگاه بارسا باعث شد که آنها توانایی جذب این بازیکن را نداشته باشند و او هم تصمیم گرفت که همچنان به حضورش در اتلتیک ادامه دهد و حالا به نظر می‌رسد که جنگ لفظی غیر مستقیمی بین مدیران این باشگاه و این ستاره اسپانیایی آغاز شده است.

بسیاری از هواداران بارسلونا از اینکه این باشگاه موفق به جذب ویلیامز نشده ناراحت بودند و انتقادهایی را از مدیران بارسا مطرح کردند اما حالا دکو مدعی شده است که آنها آگاهانه تصمیم گرفتند که این بازیکن را به فهرست تیم‌شان اضافه نکنند و از دیگر ظرفیت‌های موجود بهره ببرند.

دکو در این باره به خبرنگاران گفت: «ما نیکو ویلیامز را به خدمت نگرفتیم چون رافینیا، فران تورس، آنسو فاتی، لامین یامال به علاوه فرمیل لوپز و اولمو را در اختیار داریم که در این پست به ما کمک خواهند کرد. دنی اولمو گزینه‌های بیشتری در اختیار ما قرار خواهد داد، تا این که بخواهیم فقط یک وینگر دیگر را به جمع بازیکنان بارسا اضافه کنیم. اولمو همان بازیکنی بود که ما در بارسا کم داشتیم.»

دیدگاه‌ها