کد خبر : 2068623 | 21 شهریور 1403 ساعت 13:59 | 18.3K بازدید | 25 دیدگاه

جشن ویژه آلمان برای کروس، نویر، مولر و گوندوگان!

فدراسیون فوتبال آلمان قصد دارد در مراسمی ویژه به ستاره‌های بزرگ این تیم که به تازگی خداحافظی کرده‌اند ادای احترام کند.

جشن ویژه آلمان برای کروس، نویر، مولر و گوندوگان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان تحت هدایت یولیان ناگلزمان توانست عملکرد خوبی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که در خاک این کشور برگزار شد داشته باشد و بسیاری امیدوار بودند که آنها بتوانند جام قهرمانی را در خانه حفظ کنند اما این اتفاق رخ نداد.

این تیم در مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم ملی اسپانیا که در نهایت عنوان قهرمانی را به دست آورد حذف شد و پس از آن بسیاری از ستاره‌های بزرگ و پرافتخار این تیم تصمیم گرفتند که از فوتبال ملی خداحافظی کنند. مانوئل نویر، توماس مولر و ایلکای گوندوگان از تیم ملی آلمان و تونی کروس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

2079713

حالا فدراسیون فوتبال این کشور در تدارک برگزاری یک مراسم خداحافظی و جشن باشکوه برای این چهار بازیکن است که قرار است پیش از بازی برابر تیم ملی هلند در تاریخ چهاردهم اکتبر در ورزشگاه آلیانز آرنا با حضور هواداران آلمانی برگزار شود و ادای احترامی به آنها باشد.

هر چهار بازیکن قرار است در این مراسم حضور داشته باشند و پیش از شروع بازی از سوی هواداران تشویق شوند و مورد قدردانی قرار بگیرند. فدراسیون فوتبال آلمان در حال مکاتبه با یوفا است چون این بازی رسمی خواهد بود و آنها باید تایید و اجازه یوفا را برای انجام این کار در اختیار داشته باشند.

دیدگاه‌ها