کد خبر : 2068622 | 21 شهریور 1403 ساعت 13:56 | 8.8K بازدید | 35 دیدگاه

تغییر موضع بایرن: کیمیش باید اینجا خداحافظی کند

هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ، می‌گوید این باشگاه به دنبال حفظ یوشوا کیمیش در این تیم برای سالیان طولانی است.

تغییر موضع بایرن: کیمیش باید اینجا خداحافظی کند

به گزارش "ورزش سه"، کیمیش مانند بسیاری از بازیکنان بایرن مونیخ در رقابت‌های فصل گذشته بوندسلیگا شرایط چندان خوبی نداشت و رسانه‌های آلمانی خبر داده بودند که با توماس توخل به مشکل جدی خورده و همین موضوع باعث شده بود که شایعاتی درباره احتمال جدایی و از بایرن مونیخ به گوش برسد.

منابع نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که مدیران بایرن از شرایط و رفتارهای این بازیکن راضی نیستند و به همین دلیل او به احتمال زیاد در فهرست فروش آنها برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال قرار خواهد گرفت و شایعاتی هم درباره علاقه چند باشگاه بزرگ مانند بارسلونا و منچستریونایتد به این بازیکن به گوش می‌رسید.

اما این ستاره آلمانی در نهایت در بایرن ماندنی شد و حالا به نظر می‌رسد که موضع مدیران بایرن مونیخ درباره او به صورت کامل تغییر کرده است و به احتمال زیاد جدایی توخل از این تیم باعث شده که شرایط برای او بسیار بهتر از قبل ادامه پیدا کند.

هاینر در گفت‌وگو با اسکای اسپورت آلمان در پاسخ به سوالی درباره امضای قرارداد جدید با کیمیش اظهار داشت: «ما بسیار خوشحال خواهیم شد اگر کیمیش دوران فوتبالش را در بایرن به پایان برساند. مسئله ما حفظ او برای سال بعد نیست، بلکه می‎‌خواهیم سالیان سال او را در ترکیب این تیم در اختیار داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها