کد خبر : 2068616 | 21 شهریور 1403 ساعت 13:35 | 24.9K بازدید | 12 دیدگاه

علی‌اصغر حسن‌زاده و رکوردی تکرار نشدنی؛

کاپیتان تیم ملی در مسیر جاودانگی!

سفری در تعقیب آمار و ارقام علی‌اصغر حسن‌زاده که وقتی در زمین مسابقه است، زیباترین بازیکن بازی خواهد بود. پرتره‌هایی که او را آهسته آهسته از برندگان سریال فوتسال کرده است.

کاپیتان تیم ملی در مسیر جاودانگی!

به گزارش "ورزش سه"، 336 بازیکن در صحنه نمایش جام جهانی حضور خواهند داشت و از میان تمامی ستاره‌ها و نیروی‌های غیر قابل توقف، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با 13 گل در صدر جای دارد و در همه لحظات و دقایق 23 مسابقه به میدان رفته است. او که در جام‌های جهانی 2008، 2012، 2016 و 2021 پیراهن تیم ملی را بر تن کرده است، با حضور در پنجمین رویداد بزرگ و تاریخی، به رکوردی تکرار نشدنی و جاودانه دست خواهد یافت. حسن‌زاده در کنار کریستین بوروتو ستاره با تجربه آرژانتینی با فالکائو برزیلی افسانه‌ای برابری خواهند کرد ولی آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است، کاپیتان حسن‌زاده را در ایران و آسیا بیش از هر ستاره‌‌ای دیگر متمایز می‌کند.

2079697

حسن‌زاده در چهار جام جهانی گذشته، 14 پیروزی، 2 تساوی و 7 شکست را پشت‌سر گذاشته و هر چه جلوتر رفته، سن واقعی خود را فراموش کرده و کیفیت همیشه رو به پیشرفتش را ادامه داده است.

وقتی بازیکن 36 ساله‌ای با تمامی این ویژگی و قابلیت‌ها در بزرگ‌ترین صحنه حاضر می‌شود و از چهره‌هایی بوده است که در ایجاد فرهنگ پیروزی بی‌امان تیم ملی در دهه گذشته نقش اساسی داشته و هر چه جلوتر رفته جوان‌تر نشان می‌دهد، یاد شخصیت عجیب بنجامین باتن از بهترین فیلم‌های دیوید فینچر خواهیم افتاد. گل معرکه و چیپ حسن‌زاده به آرژانتین شبیه به فیلم بنجامین باتن میخکوب کننده است یا پنالتی‌ای که حسن‌زاده در جام ملت‌های آسیا با چرخش مچ پا به گل تبدیل کرد.

2079696

در صورت راهیابی تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام جهانی و حضور حسن‌زاده در تمامی مسابقه‌ها، او با انجام 30 بازی، خاوی رودریگز با 29 دیدار را کنار خواهد زد و پس از فالکائو و توبیاس، سومین بازیکن برتر جام جهانی از حیث بیشترین بازی تبدیل می‌شود.

دیدگاه‌ها