کد خبر : 2068615 | 21 شهریور 1403 ساعت 13:32 | 38K بازدید | 76 دیدگاه

یک گروه مقدماتی صدرنشین ندارد

گروه مرگ واقعی آسیا کدام است!

رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا با هیجان و جذابیت بسیاری دنبال می‌شود.

گروه مرگ واقعی آسیا کدام است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره‌جنوبی روز گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه سلطان قابوس روبه‌روی تیم ملی عمان به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۳ در این بازی به پیروزی برسد.

سون هیونگ مین ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد یک گل به ثمر برساند و پاس دو گل دیگر تیمش را هم برای بازیکنان کره‌جنوبی ارسال کرد. این تیم که در بازی قبلی برابر فلسطین با تساوی بدون گل متفاوت شده بود توانست به خوبی در این بازی شرایط را به سود خودش تغییر دهد.

شروع بازی در زمین حریف بسیار خوب بود. هوانگ هی چان گل اول را با شوت قدرتمند پای راستش در فاصله ‍۱۰ دقیقه پس از سوت آغاز بازی به ثمر رساند. کره در فاصله چند دقیقه تا پایان نیمه اول هم گل مساوی را روی اشتباه جونگ سئونگ هیون و با یک گل به‌خودی روی ضربه شروع مجدد دریافت کرد اما مدیریت بحران آنها در نیمه دوم عالی بود.

پس از این که سرمربی تیم ملی کره تصمیم گرفت به استفاده از دفاع سه نفره روی بیاورد، حملات این تیم بار دیگر قدرت گرفت و این‌بار سون بود که توانست دروازه حریف را در نیمه دوم باز کند. او پاس خوب لی کانگ این را به گل تبدیل کرد و در نهایت هم پاس گل جوو مین کیو را در وقت تلف شده ارسال کرد.

2079701
2079459

آنها با کسب سه امتیاز این دیدار حالا چهار امتیازی در کنار اردن و عراق هستند اما اردن با تفاضل گل بهتر در صدر جدول است و کره در جایگاه دوم قرار گرفته است. اردن روز گذشته با نتیجه ۱-۳ برابر فلسطین به پیروزی رسید و عراق هم مقابل کویت با تساوی بدون گل متوقف شد. کویت تا به حال دو تساوی کسب کرده است و فللسطین هم یک تساوی در کارنامه دارد.

***

در گروه A هم ازبکستان و ایران با کسب شش امتیاز از دو بازی در جایگاه اول و دوم قرار دارند. ازبکستان با تفاضل گل بهتر در رده اول ایستاده است. امارات متحده عربی تحت هدایت پائولو بنتو در اولین بازی ۱-۳ برابر قطر به پیروزی رسید اما در بازی روز گذشته با یک گل برابر ایران شکست خورد تا در جایگاه سوم بایستد. کره‌شمالی و قطر هر کدام یک باخت و یک مساوی دارند و قزاقستان در هر دو دیدار شکست خورده است.

2079702
2079699

***

در گروه C که گروه مرگ قاره آسیا است و ژاپن، عربستان و استرالیا در آن قرار دارند، ژاپن با ارائه عملکرد درخشان توانسته است در دو بازی ۱۲ گل به ثمر برساند. آنها در بازی اول ۰-۷ برابر چین به پیروزی رسیدند و سپس بحرین را با پنج گل از سر راه برداشتند.

ژاپن با دو پیروزی در صدر جدول است. عربستان با یک پیروزی و یک مساوی دوم است و بحران با یک پیروزی و یک شکست در جایگاه سوم قرار دارد. اندونزی تحت هدایت شین تائه یونگ پس از تساوی در دو بازی برابر عربستان و استرالیا سوم است. استرالیا هم با یک تساوی و یک شکست در رده چهارم ایستاده و چین با دو شکست در قعر جدول قرار گرفته است.

2079703

در حال حاضر رقابت برای صدرنشینی در گروه B بسیار جدی است. دور بعدی این مسابقات قرار است در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر و نوامبر برگزار شود.

دیدگاه‌ها