کد خبر : 2068590 | 21 شهریور 1403 ساعت 11:59 | 18.3K بازدید | 24 دیدگاه

امیدواری آنچلوتی: سه ستاره رئال به بازی می‌رسند

به نظر می‌رسد که وضعیت مصدومان رئال مادرید برای بازی برابر رئال سوسیداد رو به بهبود است.

امیدواری آنچلوتی: سه ستاره رئال به بازی می‌رسند

به گزارش "ورزش سه"، کادر فنی و مدیران رئال مادرید در این فصل هم با معضل جدی مصدومیت بازیکنان‌شان روبه‌رو هستند که باعث شده است از همین ابتدای آغاز رقابت‌ها مشکلاتی را برای آنها به همراه داشته باشد و باعث نگرانی جدی هواداران این تیم از ادامه این روند در فصل پر فشار پیش رو باشد.

مصدومیت چند بازیکن رئال مادرید از قبل با مصدومیت تعدادی از آنها در وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر در اردوهای تیم‌های ملی کشورهایشان همراه شد تا نگرانی جدی درباره وضعیت ترکیب این تیم به‌خصوص در خط دفاعی در دیدار برابر رئال سوسیداد که شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد به وجود بیاید.

اما حالا کوپه خبر داده است که ظاهرا شرایط برای کارلو آنچلوتی تا حد زیادی بهبود پیدا کرده است. این مربی ایتالیایی امیدوار است که جود بلینگام، ادر میلیتائو و فرلان مندی مشکلی برای حضور در ترکیب این تیم در این بازی نداشته باشند که خبر بسیار خوبی برای آنها در این وضعیت خواهد بود.

با این حال، حضور اورلین شوامنی در ترکیب رئال برای این بازی با تردیدهای جدی مواجه است و بعید به نظر می‌رسد که او بتواند خودش را به موقع برای بازی برابر سوسیداد آماده کند. ادواردو کاماوینگا و دنی سبایوس و داوید آلابا هم که فعلا قادر به بازگشت به میادین نخواهند بود.

دیدگاه‌ها